Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '08

 
Kategori
Okul Öncesi
 

İnsan olmayı seviyorum ben

İnsan olmayı seviyorum ben
 

oğlum benim


Merhabalar; bugün hava yağmurlu İstanbul'da ve kalktığımda yataktan yağmuru görünce içimden dedim "bugün kasvetli'mi olacak ki" sonra bir kahve koyduğum ocağa her sabah uyandığımda rutin olarak yaptıklarım arasındadır. Banyoya gittim elimi yüzümü yıkarken yıllaaarr yıllaar önce yine böyle yağmurlu bir günün sonunda yaşadığım tatlı bir olay aklıma geldi, paylaşmalıyım dedim blogumda. Evet eğer ufak bir çocuğunuz varsa hayatınız zaman zaman fıkralaşıyor.

Yine o yıl benim ufaklık 3 yaşında. Gittiği anaokuluna yerel bir gazeteden abileri ablaları gelmiş yuvada ki çocuklar arasında anket düzenlemek üzere. Çocuklarımı hep kendilerine özgüvenli, sağlam karakterli, ne istediğini bilen, bireyler olarak yetiştirmeye çalıştım. Ve şimdiler de artık öyle olduklarını düşünüyorum. Neyse; anket başlamış ve yaş grupları toplanmış ilk olarak 3 yaş grubundaki çocuklara sorular başlamış.... Soru:" Bir hayvan olmak isteseydiniz hangi hayvan olmak isterdiniz? ve neden? çocuklar sırayla cevapları veriyorlar; Sena: "muhabbet kuşu olmak isterdim çünkü halamın muhabbet kuşu var ve çok tatlı. ikinci çocuk cevaplamış: köpek olmak isterdim çünkü bizim köpeğimiz Papi çok uslu ve annem bana o zaman hiç kızmazdı. diğer bir çocuk cevaplamış; sinek olmak isterdim istediğim heryere gidip konmak için. Falan filan derken böyle 26-27 kadar çocuğun herbiri bişiler seçmiş neticede ve sebeplerinide açıklayarak kendi ufacık hayata güzel bakan dünyalarında. Bizim Oğuzhana cevaplama sırası gelmiş. Her zaman kendilerini çok özel hissetmelerini istedim, yuvada ki çocuklardan farklı olarak saçları sarıdır oğlumun, onu bile ayıcalık ve farklılık olarak görüp hiçbir zaman soyutlamadı diğerlerinden ve pozitif bakarak hep derdi; Allahım beni ne kadar da çok sevmiş benim saçlarımı sarı yaratmış annecim. (bunun tam tersi bişilerlede karşıma gelebilir, neden benim saçlarım başkaları gibi koyu renk değil diye üzüledebilirdi). Neyse sıra Oğuzhanın cevaba gelmiş sıra: "Hiçbir hayvan olmak istemezdim, çünkü insan olmayı seviyorum ben"!!!!!!

 
Toplam blog
: 4
: 1426
Kayıt tarihi
: 12.12.08
 
 

38 yaşındayım, iki oğlum var 19 -12 yaşlarda. Ev hanımıyım. Büyük oğlum Amerika Newyork' da uluslara..