Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

İnsan ve Dünya

İnsan ve Dünya
 

Öncelikle bu anlamlı günde bütün babaların-dedelerin babalar gününü kutluyorum.
Mutluluk, yaşantımızdaki her günümüzün adı olsun.
 
Ebediyete intikal etmiş babalarımız için de Allah mekanlarını cennet eylesin, orada da huzur, mutluluk nasip etsin ve sevgimizden, dualarımızdan onları haberdar eylesin dilerim.
 
Baba ve çocuk deyince... Geçenlerde yine bir bilginin peşine takılmış internette kulaç atarken bir hikayeye denk gelmiştim. O kadar hoşuma gitti ki bunu ben de mutlaka herkesle paylaşmalıyım dedim. Umarım ve dilerim sizin de hoşunuza gider...
 
Öykümüzün adı: İNSAN ve DÜNYA
 
Yavuz Bey bir haftanın yorgunluğundan sonra pazar sabahı kalktığında, tüm haftanın yorgunluğunu çıkarmak için eline gazetesini aldı ve tüm gün miskinlik yapıp evde oturacağını düşündü.
 
Tam bunları düşünürken çocuğu koşarak geldi ve sinemaya ne zaman gideceklerini sordu.
 
Baba çocuğuna söz vermişti, o hafta sonu sinemaya götürecekti ama hiç dışarıya çıkmak istemediğinden bir bahane uydurması gerekiyordu.
 
Sonra gazetenin promosyon olarak dağıttığı dünya haritası gözüne ilişti.
 
Önce dünya haritasını küçük parçalara ayırdı ve çocuğuna, “eğer bu haritayı düzeltebilirsen seni sinemaya götüreceğim” dedi, sonra düşündü;
 
"Oh be kurtuldum, en iyi coğrafya profesörünü bile getirsen bu haritayı akşama kadar düzeltemez."
 
Aradan on dakika geçti geçmedi, çocuk koşarak babasının yanına geldi ve:
 
"Baba haritayı düzelttim, artık sinemaya gidebiliriz!" dedi.
 
Babası önce inanamadı ve görmek istedi. Gördüğünde de halen hayretler içindeydi ve bunu nasıl yaptığını sordu.
 
Çocuk: "Bana verdiğin haritanın arkasında bir insan vardı" dedi...
 
İNSANI DÜZELTTİĞİM ZAMAN, DÜNYA KENDİLİĞİNDEN DÜZELMİŞTİ...
 
 
 
 
Filiz Alev
15.06.”14
 
 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..