Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

İnsan yavrusu

İnsan yavrusu
 

İNSAN YAVRUSU


Sokakta bir insan yavrusu. 

Ayakları çıplak, kapkara ve kirli.

İncecik elleri de ayakları gibi.

Saçları uzamış, dağınık ve yağlı.

Yüzünde ağlamaklı bir ifade, mutsuz.

O minicik kömür karası gözlerini ovuşturuyor,

belli ki uykusuz.

Kendi gibi cılız adımlarla,

dolaşıyor kaldırımları aranarak. 

Ve birden karşıma çıkıyor, 

en güzel gülüşünü takınarak. 

O anda beliriyor inci gibi dişleri.

Uzatıyor o incecik kirli ellerini.

Ve bildiği tek kelimeyi fısıldıyor

birazda utanarak. 

" YEMEK"

diyor açıkça, açlıkla

ve nefesi kokuyor açlıktan.

O utanıyor, 

ben utanıyorum. 

O hayatından,

ben insanlıktan. 

Cebimden bir miktarı ona veriyorum.

Gülümsüyor elindekilere bakarak,

ve gözleri gülüyor mutluluktan.

Öylece kalabalığın arasına karışıyor koşarak, 

ben de durmuş onu izliyorum içim burkularak. 

Şimdi mutlu ve aç bir insan yavrusu.

 

İLKER SEMERCİ

 

 

 
Toplam blog
: 35
: 114
Kayıt tarihi
: 11.05.16
 
 

Adana Seyhan Akkapı Mahallesinde doğdum. İlkokulu Akkapı İlkokulu'nda bitirdikten sonra kuyumcu o..