Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '06

 
Kategori
İlişkiler
 

İnsan

İnsan
 

Doğduğumuz anda aldık hayattaki başrolümüzü. Rolümüzü ne kadar iyi oynarsak o kadar başarılı olacak ve bir o kadar da yer alacaktık hayatta …

Her birimiz koşturacağız yetişebilmek için hayata … koştururken de unutacağız kendimizi ve çevremizdekileri…

Fakat hayatta yer almaya , başarılı olmaya çalışırken de; omzunda ağlayacak bir dostumuzun, sevgisiyle hayatımıza anlam katacak sevgilinin,varlıkları ile bize yaşama direnci veren ailemizin,her gün önümüze çıkan ve kaçırdığımız fırsatların, bizi mutlu edebilecek bir sürü şeyin farkında bile olmayacağız…

Kalbimize bir sızı düştüğünde o anda yanı başımızda beliriveren bir kayaya dayanıp düşüneceğiz, yaşadıklarımızı gözden geçireceğiz bir film şeridi gibi … ne yapmıştık bugüne kadar kendimiz için, çevremiz için, yaşamımız için… sevdiklerimizin kıymetini onları yitirince mi anlayacaktık…

Evet insan oğlu zaman çok hızlı akıyor... ne duruyorsunuz dedenizin elini öpmek için, sevgilinize sarılıp seni çok seviyorum diyebilmek için, dostunuzla bir yerlerde oturup kahkahalarla gülebilmek için… ne bekliyorsunuz yarına erteledikleriniz için…Ya yarın güneş hiç doğmazsa ne önemi kalacak beklettiklerinizin…

Yazımı şuanda hasta olan dedem için yazdım… Dedeciğim sevgimi söylemek için yarını beklemeyeceğim SENİ ÇOK SEVİYORUM…

 
Toplam blog
: 28
: 1145
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

1984 yılında Ankara’da doğdum. Yaşadığım şehre yani Ankara’ya bayılıyorum. Hayatımın 2/3 ünü gülerek..