Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '21

 
Kategori
Deneme
 

insan

Gökyüzü karanlıktı

Yeryüzü aydınlık

Gökyüzünde yıldızlar vardı

Yeryüzünde ben

 

Sözler tutulmak için

Kararlar uyulmak için

Para ise harcanmak için vardır

İnsanlar ne kadar çok şeyleri kafamıza  takıyoruz ve ne kadar değmeyecek çok şey için ne çok şey feda ediyoruz.  Değecek büyük şeyle için çok az emeklerimizi sarf etmiyoruz. Gerçekten anlamakta güçlük çekiyorum.

İnsan değerli varlık , güneş her gün benim için doğuyor demeli , her gün benim için de ağaçlar oksijen yapıyor. Allah bana da öğüt veriyor demeli. Kendisini de başkalarını da böyle değerli görmeli ona göre hareket etmeli.

 Gökyüzünde yıldızlar vardı

Yeryüzünde ben

DEMELİ

 
Toplam blog
: 12
: 47
Kayıt tarihi
: 30.06.21
 
 

hayat işte ..