Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnsana dair...

İnsana dair...
 

İnsana dair...


İnsanlarla ilişkilerimizde bazen indiririz yelkenleri, ticari hesapları bırakırız bir kenara. 
Sadece tanımışızdır, bir iki işten öte olmasa da hayatımızdaki varlıkları, varolmuşlardır bir şekilde.
Böyle bile olsa hani tanıyorsunuz ya, her ortamda korumak ve savunmak zorunda hissedersiniz kendinizi. 
Saf temiz ya da en azından kendiniz gibi görürsünüz (tanıyorsunuz ya,). 
Kısaca sahiplenirsiniz! 
Fakat an gelir, bütün anlatılanları ve kendisi hakkındaki ithamları doğrulayı verir gözünüze bakamadan.
Kızar ve sinirlenirsiniz de, ona ve onun gibilere değil. 
Kendinize... 
En çok da kendinize, kızarsınız..
30 yıldır farklı dünya görüşüne sahip birçok insanla tanıştım, çalıştım.
Bedelli bedelsiz bir dolu iş yaptım tanıyanlar bilir karşılıklı saygı yaptığımız işlerdeki en büyük ve önemli kazancımız oldu.
Fakat ticaretin yanında işimizi sahiplenmemizin de hemen hemen her işte karşılığı oldu.
30 yıldır kendimi öğrenci kabul ettiğim mesleğimde bugün insan tanıma dersinden kocaman yıldızlı bir sıfır aldım...
İşin aslı hiç üzülmedim)))))
Hani Mevlana'nın bir sözü vardır. "nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok nice elbiseler gördüm içinde insan yok" diye.
Ben herkesi insan görüyormuşum meğer.
Rengarenk elbiselerin arasında gezerken....
 
Toplam blog
: 24
: 149
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

30 Yıllık imalat hayatımda, muhasebe ile başladığım kariyer basamağımı, şirketimizin, imalat - fi..