Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

İnsana Yazıyorum...

                                                                              İnsana yazıyorum...
 
Sizlere, söylediklerim: İyiliğin sesi, erdemin sözü olsun.. insanların zihinleri, hayatlarında ve günlük yaşamlarında üstesinden gelmeleri gereken bir sürü mesele ve uğraşla doluydu. Bu nedenlerle ben onları her gördüğümde, onlarla her konuştuğumda bana adeta ‘hadi git başımızdan seninle şimdi uğraşamayız kafamız çok meşgul’ diyorlardı. Kendimle kaldığımda düşündüm çok haklıydılar. Hem sonra onların tek tek dertlerine ve sorunlarına bir çare olamazdım nasılsa. Fakat şu kutlu sözü onlar adına gizliden kendime verdim: Dedim ki, anlamlı, güzel, sevinçli olanları hariç, insanların hayatlarında olan, giden, biten olumsuz her şeyi bir anda düzelterek, yoluna koyacak elimde sihirli bir değnek yok. Kâhinde değilim. Lakin yaşadığım sürece gücüm nispetinde siz pekçok değerli insan kardeşlerimin iyiliğine çalışacağıma ve yararına işler yapacağıma insanlık onurum adına söz veriyorum...
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..