Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
İlişkiler
 

İnsanı yalnızca aşk değiştirebilir

İnsanı yalnızca aşk değiştirebilir
 

27 Bugünün kısa bir anı, ağaçların hışırtısının, dalların çıtırtısının ve kuşların müziğinin duyulduğu bir ana dönüştü. Ben yeşil izler bırakırken dünyaya yeniden döndüm bir an, sen ise mutluluğun, içsel huzurun bütün bedenine yayıldığı bir anı yaşadın.

Senin bende dinginliği bulmanı seviyorum. Başını bana yaslamanı, kollarımı sevmeni, enseme dokunuşunu, yüzümü avuçlamanı, çocuksu bir coşkuyla seviyorum. Bunları yapmanı özlüyorum. Kendimi iyi hissetmemi sağlayan bu sevecen davranışlarını senin yokluğunda daha çok özlüyorum. Aşk ile özlemin iç içe geçtiği anları içten bir tebessümle karşılıyorum. Yalnızken yuvasından düşmüş kuş yavrusu gibi bir yerlerde beni bulmanı, bulup götürmeni, koynuna almanı bekliyorum.


28 ______ Kadınlar tanrının yeryüzüne saçtığı yıldızlardır; onlar gökyüzüne sığamamışlardır ve bu yüzden tanrı onları yeryüzüne saçmıştır. Her biri bir yıldız kadar parlak ve çekicidir ama bu yıldızların ayrımına varan göz, hep aynı göz değildir. Her gözün ayrımına varabildiği ayrı bir parlak yıldızı, Venüs'ü vardır. Benim yeryüzündeki Venüsüm sensin ve ben Venüsümü, seni yeryüzüne saçan tanrı gibi yüceltiyorum. Hayatımı sana adıyor ve senin mabedinde ibadet ediyorum.


39_______ İNSANI YALNIZCA AŞK DEĞİŞTİREBİLİR


GEBERMİŞ KÖPEK

 
Toplam blog
: 384
: 1684
Kayıt tarihi
: 02.05.09
 
 

Yazmayı, okumayı, paylaşmayı, özgürlüğü seven, "BİLGİ"lenirken, "BİLGİ"lendiren dünya insanıyım. Lai..