Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İnsanımız İşinde Olmalı

İNSANIMIZ İŞİNDE KAYDINDA OLMALI

Ülkemiz insanını

Çeşitli kaynaklardan takip ediyorum

Kendi

Gözlerimle

Kulaklarımla

Bizzat görüyor duyuyorum

 

İnsanlarımızda

İşini kaybetme endişesi var

Hem de güçlü şekilde

 

Kaybetmişler desen

Onların endişesi açlık endişesi

 

İşini kaybetmiş birçok insanımız var

Bakıyorum

Bakıyorum

Ağlamaktan başka bir şey gelmiyor elimden

Bunun için yazıyorum işte canlarım

 

Bakın canlarım

İşini kaybetmemenin tek çaresi

 Tüketimin durmaması devam etmesidir

 

Tüketim sürdükçe canlarım

Üretim de sürer

Üretim sürdükçe de

İş yerleri

Dimdik ayakta dururlar

 

Kapanma olmaz asla

İşçi çıkarma olmaz asla

 

Herkes

İşinin başında olur

Üretir

Üretir

Üretir

 

Diğer taraftan da

Bu üretip parasını alanlar da

Tüketmeye devam ederler

 

Alın size

Üretim tüketim dengesi

Alın size

İş yerlerinin ayakta kalma olgusu

 

Herkes

İşinde gücünde olur

Herkes

Yarın endişesinden uzak yaşar

 

İstenilen de bu canlarım

Bu

Bu

Bu

Bunun destekleyicisi ise canlarım

Türk Devletidir

Yani bizim devletimizdir

Devletimiz

Çalışanlarına ücret zammı yapacak

Çalışanları da alışveriş yapacak

İşler tıkır tıkır yürüyecek

 

Bu konuda canlarım

Devlet emisyon hacmini arttıracak

 

Dengeyi bozmayacak miktarda

Para basacak

 

Bu yolla çalışanlarına ücret zammı yapacak

O kişiler alışverişlerine devam edecekler

Yerel ekonomi ciddi şekilde ayakta kalacak

 

Bu gelişme canlarım

Toplumda ümit yaratacak

 

İnsanlarımız

Yeni yeni girişimlerde bulunacaklar

Yeni iş ve üretim yerleri oluşacak

 

Üretim artacak

Buna bağlı olarak dış satım gelişecek

 

İnsanlarımız

İşli kayıtlı olarak mutluluk yaşayacaklar

 

Benim bu önerim

Keynes adlı İngiliz ekonomistin uygulamasıdır

Keynes

1930 larda yaşanan Dünya Ekonomik krizinden

İngiltere’yi kurtarmış ve korumuştur

 

Daha da önemlisi

İngiliz Ekonomisini Dünya Ekonomisinin

Önüne geçirmiştir

 

Sizi bilmem ama

Bana uygun geliyor bu yöntem

Ben uygula Devletim diyorum

Uygula

Uygula

Uygula

 

Ayakta tut ekonomimizi

Ayakta kalsın insanlarımız

Ağlayan sızlayanımız kalmasın

 

Her insanımız

Yarın endişesini atsın aklından gönlünden

Ersin mutluluğa

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..