Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

27 Temmuz '09

 
Kategori
Felsefe
 

İnsanlar, babalarından ziyade zamanlarına benzerler.

İnsanlar, babalarından ziyade zamanlarına benzerler.
 

Gönül Dağının Efendi Sesine!

Çırpındı, kanatlandı san ki ruhum. Gelen kuş sizden havalanınca...

İçim zindan, zaman gardiyan şimdi. Ve ben toprağın altındaki her karınca emanetine suçlanıyorum.

Anlatamıyorum efendim efendim.. Anlatamıyorum!

(İnsanlar, babalarından ziyade zamanlarına benzerler. Hadis-i Şerif)


Rana'nın bugünlüğü BOZCAADA


Song for Peace KITARO

<ımg title="Song for Peace KITARO" alt="Song for Peace KITARO" src="http://i4.ytimg.com/vi/3hxO_RB27jk/default.jpg" qlicon="3hxO_RB27jk">

Video izle ve dinle!


''Melekler yüreğinizden öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..