Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '16

 
Kategori
Aile
 

İnsanlar birbirini zirveye taşıyabilir mi?

İnsanlar birbirini zirveye taşıyabilir mi?
 

Amerikanın en büyük romancılarından Nathaniel  Hawthorne şöhret ve başarısını karısına borçlu idi.

Hawthorne, işinden çıkarılmıştı. Parası yoktu. Ailesini nasıl geçindireceğini bilemiyordu. Durumu anlattığında karısı Sophia, bir çekmeceden bir torba para çıkardı.

Kocasına: - Otur, şaheserini yazmaya başla. Ben, senin bir şaheser ortaya koyacağına inanıyorum. Bunun için, bir gün işimize yarar düşüncesi ile senin ev masrafı için bana her hafta verdiğin harçlıkların bir kısmını biriktirdim. Bu para bize bir sene yeter, dedi.

Hawthorne, hemen yazmaya başladı. Ve Amerikan edebiyatının en büyük romanlarından biri böylece ortaya çıktı. 

Burada yetenek keşfetme ve güven var. Aile çocuğuna, insan arkadaşına-kardeşine, kadın kocasına eğer tam olarak güvenir de yeteneğine yatırım yaparsa işte böyle şaheser başarılar ortaya çıkabilir. 

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..