Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '16

 
Kategori
Psikoloji
 

İnsanlar'ca Fransızca

İnsanlar'ca Fransızca
 

Fransız kalmak istiyorum. Bonjour çünkü her yer. Yani bi je t'aime kadar serin. Asil bir Fransız kadını. Başına buyruk ve boşuna bu kuyruk. 
 
Asıl kolumdan asıl. 
 
Yerküreme uğramasanız diyorum? Biraz daha yabancı kalsanız. Ben cüce kalırım çünkü, yüksek topuklu hayallerde.
 
Biraz da şurda kalsaydınız? Fransız kalsaydınız tüm ciddiyetinizle.
 
Kravat takmak istiyorum ; vidası gevşemiş samimiyetlere.
 
Bu; bu seferlik af dilemek değil. Bu; kaç seferdir laf dinlememek.
 
Biri var burda. Birileri. Yabancı kalalim diye her şey. Sanki herkes var.
 
Ne kadardır yazamıyorsam, O kadardır işinize yaramıyorumdur. 
 
Neden birileri vardır?
 
Bir ileri.
 
Billiyorum burda herkes.
 
''KIT'A DUR!''
 
Toplam blog
: 3
: 109
Kayıt tarihi
: 25.12.15
 
 

Okumaya geldim.Önce kendimi sonra insanları sonra evreni. Baktım ki bir de bir şeyler yazmak gere..