Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Felsefe
 

İnsanlar

İnsanlar
 

'' Saçların permalı gibi kıvır kıvır olmuş.Arkası da toplanmış biraz düzelt.Hep fön çektirsene düz saç sana daha çok yakışıyor.''diyen arkadaş;
Neden kendi saçlarını kıvırcık yapmak için gidip özel maşalı fön makinası aldın?
''Ayakkabılarının rengi bir garip, çok parlak'' diyen arkadaş;
Neden onbeş günde bir ayakkabıcıdasın? Neredeyse ayakkabı kolleksiyonun olmadı mı?
''Arkadaşın sana hiçbirşey getirmiyor mu?'' diyen arkadaş;
Neden her zaman bir karşılık bekliyorsun?
'' Çok sıkıldım gel biraz konuşalım''diyen arkadaş;
Neden kendi derdini anlatacağın halde hep beni çağırıyorsun da bir kere olsun kendin gelmiyorsun?

İnsanların bu duyarsızlığına bir çözüm bulmam gerekiyor artık. Her yerde var bunlardan. Hep önde olmak isteyenler, en güzel görünmek isteyenler, önce kendisi gelenler, her şeyin en iyisinin kendisinde olmasını isteyenler...

Kıskançlık kadar kötü bir duygu daha varmıdır bilmiyorum. Yıllar önce çok samimi bir kız arkadaşım çok güzel bir takım almıştı. Ben de çok beğenmiştim. O zamanki erkek arkadaşım aynen şunu söylemişti ; '' Çok beğendin. Kıskandıysan sana da alalım.'' Tabi bu cümleden sonra hayatımda kendisi yer alamadı.

Lütfen karşımızdaki insanın kıyafetini, saçını, başını bu kadar kıskanacağımıza biraz kendimizi yetiştirmeyi, geliştirmeyi öğrenelim.

Bol bol kitap okuyalım, sinemaya, tiyatroya gidelim. Sosyal aktivetelere katılalım ve kendimize özgü bir dünya yaratalım. Şu kolaycılığı, kopyacılığı bırakalım artık.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..