Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '18

 
Kategori
Felsefe
 

İnsanlara "Konuşma, Yap" Diyoruz da Söylediklerini Yapsalar Kim Bilir Ne Olurdu

İnsanlara "Konuşma, Yap" Diyoruz da Söylediklerini Yapsalar Kim Bilir Ne Olurdu
 

Boş boş konuşan insanları çok seviyorum, sözden zarar gelmez ya bir de söylediklerini yapsalardı!

Mesela ben çok palavracıyım, düşündüğünü/söylediğini yapma oranım %10. Hani dediğini yapan birisi olsaydım ki düşüncelerimin çoğu da sakat… Yani iyi ki böyleyim, kimse zarar görmüyor.

Trump örneğin söylediklerini yapsaydı, Kuzey Kore’yi sözle elli kere bombaladı…

Söylediklerimizi yapınca hep iyi şeyler yapacağımızı sanıyorsunuz, iyi şeyler düşünmüyoruz ki niyetler belli.

Kötü şeyler düşünüyorsak palavra atalım, iyi şeyler düşünüyorsak sözümüzde duralım. Yani benim gibi olmasın, hayırlı işlerde hiç sözümde durduğumu hatırlamıyorum.

Boş konuşmanın daha hayırlı olduğunu böylece anlıyoruz, milleti “Konuşacağına yap, erkeksen sözünde dur” diye gaza getirmeyelim, ne biliyoruz ne yapacağını belki bizi öldürecek!

Neden modern insan daha geveze? İşte bundan, akıllanıyor; Allah bilir Sezar’ın ağzı yerine kılıcı konuşuyordu!

Ben iyi bir örneğim beni örnek alın, şunu yapacağım bunu yapacağım diye konuşun ama icraata gelince… Çünkü yapmak istediklerimiz masum olmayabiliyor!

“Öldüreceğim” dediniz aksilik bu ya sözünü tutan birisiniz… Keşke kaypak olsaydınız!

Ha biz kontrol eder ayarlarız diyorsanız öyle pek kolay değil!

Modern insan daha çok konuşuyor, doğru yapıyor! Benim söylediğini yapma oranım çok iyi %10, olması gereken de bu zaten. Her söylediğinizi yapsanız, yarısı da muzır zaten…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..