Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '07

 
Kategori
İnançlar
Okunma Sayısı
325
 

İnsanları inançlarından dolayı katletmek!

Arkadaşlar,

Daha 2 gün önce kültürler hakkında 1 yazım geçmişti sayfalarda.Orada, içimizde ki değişik inançlardan olanları artık benimseyemediğimizi, hoşgöru sınırlarımızı kırıp döktüğümüzü` ve bizden olmayana yaşam hakkı tanımadıgımızı yazmıştım.
Dünden beri malatyada ki olayların vahşet boyutu medianın her tarafinda manşetlerde!
Bu arada, bizler, sizler söyleyip, yazıp çiziyoruz da neler değisiyor bu ülkede?Bu ülkenin insan topluluklarının fikirlerinde?

Galiba` 30 senedir bu ülkeyi idare eden zihniyetler bu olayları buraya taşıdılar ve gerçek sorumlular da bu geçmiş hükümetlerdir diye düşünüyorum. Simdiki hükümetinde elinde geçmisden alınmasi gereken dersler duruyor ve bu avantaji toplum yararına dönüştürme fırsatı da var onlarda ama onlarda, koske, AB'a ve 301'a takilmis gidiyorlar.

Trabzonda yasananlar simdi Malatyaya sicramis bulunuyor, Istanbul zaten elden gitmis vaziyette, hergun trafik, kapkac teroru yasanmakta bu guzel sehirde ve biz vatandaslar guvenlik icerisinde degiliz bu sehirde maalesef.

Isin acikli yani, valimiz ve emniyet mudurumuz aksini dusunuyorlar!!! Bir ara emniyet mudurumuz herkesin kendi guvenligini saglamasi gerektiginden falan bahsetmis idi hatirlarsaniz.

Peki, bu isin sonu nereye varacak? bizi bekliyen karanliktan cikabilecekmiyiz? bu ulke neden bu iktidar doneminde bu tur etnik katliamlara sahne oluyor?kimdir bu oyunun arkasindakiler acaba?

Galiba, biz bu sorulara cevap bulana kadar tunelin ucunda ki isigi hala bulamiyor olacagiz...
Birgun herseyin cok farkli oldugu, modern 1 Turkiyenin hayali ile.

Herkese aydinlik yarinlar dilerim.......

LKING

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

dün Trabzonda, bu gün Malatyada olanlar ve yarında kimbilir nerede olacaklar aslında hiç de şaşırtıcı değil benim için. Hepimizin bildiği gibi devletimiz ve bizler de farklı inançları olanları yıllardır dışlayıp duruyoruz. Türbanlı diye üniversiteye almıyoruz, kamu alanına sokmuyoruz. Başbakanın, meclis başkanının bile Çankayaya girmesi yasaklanmış durumda. Başbakanlık yapabilen bir insanın cumhurbaşkanlığına seçilmesinin önüne geçmek için elimizden her geleni yapıyoruz. Devletin, aydının okumuşun inanç farklılıklarından dolayı bu ülkenin insanlarını böylesine dışladığı, ötekileştirdiği bir toplumda, cahilin de inanç farklılığından dolayı insanları katletmesi bana hiç de şaşırtıcı gelmiyor. Senelerdir laik ve dindar ayrımı yapıyoruz. Bana göre ektiğimizi biçiyoruz, yani neresinden bakarsanız bakın imam ve cemaat meselesi. Bizim gibi düşünmeyenleri, bizim gibi yaşamayanları hoş görmez, onları ötekileştirirsek olacağı buydu. Saygılar

Matilla 
 20.04.2007 16:10
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 24
Toplam yorum
: 20
Toplam mesaj
: 8
Ort. okunma sayısı
: 775
Kayıt tarihi
: 09.04.07
 
 

Merhaba blog arkadaşları, Doğma büyüme İstanbulluyum, ama bununla son zamanlarda iftihar etmek zor..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster