Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '18

 
Kategori
Deneme
 

İnsanların Düşünceleri Değişinceye Kadar Hakim Güç ve Anlayışların Baskılarına Boyun Eğeceğiz

İnsanların Düşünceleri Değişinceye Kadar Hakim Güç ve Anlayışların Baskılarına Boyun Eğeceğiz
 

Tüm dünya bu gerçeği kabul etmeli, insanlığın hala büyük bir bölümü karanlıktaysa karanlıklar tanrısına diz çökmek zorundasın.

Bir gün dünyanın bu karanlık bölümleri de yavaş yavaş aydınlanacak zamanın etkilerine kimse karşı koyamaz ve yönümüz ileri doğru. Nasıl geçmişte cehalet hakimdi gelecekte de bilim hakim olacak.

Eski zaman çakalları gericiler yobazlar bizleri kendi karanlık mağaralarına doğru çekmeye çalışıp aydınlığa çıkmamıza engel olacaklar.

Cahile kanmak da cehalettir, bunlardan bir tanesi beni kandıramazlar ama ne çare ki herkes ben değil dünyanın dağlarında milyonlarca beni kandırıyorlar işte.

Zamanın kuralı bu zaten aydınlanacağız, bir şey yapmanız gerekmiyor, sadece bunlara kanmayın yeter.

Şu anda biz karanlıkta olduğumuz için göremiyoruz karanlıkların şeytanları bizleri köle yapmışlar, yüzyıllar sonra aydınlanma çağı geldiğinde ışık gözlerini alacak bu sefer onlar göremeyecek ama biz onları köle yapmayacağız.

Şu anda bazıları boşuna karşı koyuyorlar çünkü sadece ölüyorlar. Bu da onların oyunu. Yapacağımız şey ölmek değil aydınlanmayı hızlandırmak.

Şu an ülkemizde mesela:

Dincilik yanlış ama kimse dinciyim demiyor dindarım diyor, oradan kandırıyor; biz kimin dinci kimin dindar olduğunu biliyoruz.

Laiklik yanlış, sana ne benim hayatımdan, mağarada yaşarım, bence dayatma; düşünce ve tercihlerde var zaten, yani gerek yok.

Keza Atatürkçülük, bu daha komik bir durum; bana dayatmazsan neci olursan ol. Ben değilim ne olacak, her insanın seveni var sevmeyeni var, ne var bunda.

Milliyetçilik, masum bir tarif bulmuşlar “Milliyetçilik vatanını milletini sevmekmiş” Ama bunlar başka milletleri sevmiyorlar. Hem mesela Hitlerinki de milletini sevmek.

Bir de “insanlık” la kandırıyorlar… Sanki biz şeyiz tövbe tövbe… Herkes insan kardeşim, sen deyince mi insan oluyoruz?

Suçlular zaten malum…

Daha çok var… Dünyanın saflarını kandırıyorlar, bizim asıl sorunumuz bu. Bunlardan bir tanesiyle bile beni kandıramazlar, kovarım adamı! Tekrarlıyorum “Cahile kanmak da cehalettir”

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..