Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '16

 
Kategori
Deneme
 

İnsanların yanlış yapmasında doğrudan önleme dışında garantili bir yol yoktur

İnsanların yanlış yapmasında doğrudan önleme dışında garantili bir yol yoktur
 

Yapmasına izin vermezsin, engel olursun. Bunun dışında yol tanımıyorum. Sevgi aşılarsın. İyi yetiştirirsin. Vicdanına bırakırsın. Sen bunları yap kötülükleri önle, ben elimde sopa kapıda bekleyeceğim. Bakalım bunlar mı daha çok işe yarayacak, sopa mı?

Dünya öylesine büyük bir yanlış içindeki sevgiyle, eğitimle, vicdanla kötülüklerin önlenebileceği sanılıyor. Elbette bunların faydası olacak. Ama asıl önleme güç.

Gücün yöntemi de önemli… Yıllardır yazıyoruz kimse üzerinde durmuyor. Suçun işlenmesini bekleyemezsin. Suçu işlesin yakalar cezasını veririm diyemezsin. Böyle saçma şey olur mu ya!100 yılda olup olmayacağı belli olmayan sözde savaş için (93 yıldır ülkemize saldıran olmadı) askerlik kurumu var. Şimdi iç güvenlik için kullanıyorsun. Doğrusu da bu. Sokaklarında insanlar ölüyor, hayali savaşlar için ordun var.

Benim ülkemde 1 milyon asker polis varken isteyen istediğini öldürüyorsa güvenlik anlayışımızda çok ciddi yanlış var demektir. Böyle bir güvenlik anlayışı olmaz. Ben arka sokaktaki yaşlı Hatice nineyi koruyamıyorum, yat kalk eğitim, mıntıka temizliği için 600 bin askerin var! Hatice nineler öldükten sonra neye yarar.

Belki savaş çıkar… 93 yıldır çıkmamış… Bu düzen birilerinin düzeni. Güya ülkemize biri saldıracakmış, savaş olacakmış. Ama 93 yıldır olmadı. Ve 93 yılda adi suçlardan, cinayetlerden savaş kadar insan öldü. Yat kalk bir Hitler çıkacak da savaşacağız. Böyle cehalet olur mu ya! Bunların söylenmesi lazım . Bu sözlerimiz askerimize değil elbette, sisteme.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..