Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

İnsanlığın teğetleri şimdinin ve sonranın

İnsanlığın teğetleri şimdinin ve sonranın
 

İnsanlığın teğetleri şimdinin ve sonranın


Amcam Mustafa Ersan’a

Ben içinde bir aynanın buğulandığı yerdeyim

Çenesi bağlanmış bir ömrün sonunda

Kendime dokunmadan aynayı seyrediyorum

Hala sıcak kendi çiylerimi damlatıyorum

 

Gittikçe itiyorum yüzümü bir yabana

Sonuna kadar boş boş parıldar aynaya bakıyorum

Sürünüyor yüzüm pürüzsüz ve ürkekçe

Düşünüp taşınıyorum geçmişimi

Evin bütün odalarında imgeleri hissettiğim

Geçmiş günlerin anılarından arta kalan

İnsanlığın teğetleri şimdinin ve sonranın

Zamanla rastlantıları yaşadıklarımın

 

Ölümlerimin içine yayılan tekrar

Geri gelen ve yeniden tekrarlanan bir şarkı

Ölümsüzleştirmek için yaşamı

 

Korkulacak kadar uzun yaşar meşe

Aynı şeydir yaşam ve ölüm

Engin denizde kalmaz bir anlamı

Ölümün de yaşamın da

 

Buluttan sulardan öte de

Boralı bir çam ormanının içinde

Eski bir gömütlükte bir selvi dalının altında

Devrimci marşlarla dostların anılarıyla bir tören

 

Dağılan kalabalığın ardından

Şimdi bu evde odalarda dolaşır insanlığın

İşkenceden geçirilmiş imgelerin

Her odada düşünüp taşınır emek

Yaşam mahkûm gibi saklanır odalara

 

Mehmet özgür ersan   14.09.2015

 

 

 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..