Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE "SEMRA ABLANIZ"

http://blog.milliyet.com.tr/semra_sahin

19 Eylül '10

 
Kategori
Sivil Toplum
 

İnsanlığın Uzak İhtimal "İNSANLIK" Hali, Başka Bir Anlatımla "MUZ" Hali...

İnsanlığın Uzak İhtimal "İNSANLIK" Hali, Başka Bir Anlatımla "MUZ" Hali...
 

Semra Şahin; “İinsanlığın muz hali ve yitirilen üç can…( Trafik Haberleri – 2010 )


12 Eylüle de,

13 Eylülde de,

Her zaman ve heryerde,

Sansüre karşıyız…

Ayak altlarındaki muzlara karşıyız,

Muz Cumhuriyetine karşıyız..

13 Eylülde, demokrasiye tarafız…

Tarafsızız.!

İsmi maruf gazete hiç değiliz…!

Bu hususu “TÜKORDER” Genel Merkezi’nce araştırmakta yarar var…

İçimizde yanan muzlara karşıyız..!

Aşağıda ki posta karşısında aciz ve biçareliğimin yangın yeriyim.

Bu yürek,

O Yürek,

Onların yürekleri,

Acı bir itirafın ardında yazan,

Bir sefil tokluğunda gizli açlığıyla, muz yiyerek insanlığımız…

TÜKETİCİ KÖŞESİ OKURLARINDAN POSTA KUTUMUZA GELENLER

Tüketici Köşemize sorularınıza çözüm aramak üzere yazmamanız gerektiğini, bu hususlarda bir önceki yazımda değinmiş ve çözüm yollarını ve yerlerini göstermiş, sizlerin de desteklerini beklediğimizi bildirmiştim.

Bakalım çözüme yönelik kaç ciddi müracaat gelecek, merak ediyorum.

Ancak e-iletişim adresimize, tüketiciler açısından yararlı bilgileri, kazanılmış “Tüketici Hakem Heyeti Karar” metinlerini ve örneklerini, bu yazımızda olduğu gibi fikir ve düşüncelerinizi gönderebilirsiniz.

Geçtiğimiz günlerde “Postamıza Gelenler” arasında aşağıdaki metin yer almaktaydı.

GELEN E-POSTA AŞAĞIDAKİ ŞEKİLDEDİR:

Değerli Semra Abla;

BEN SİZE İSTANBUL, BAKIRKÖY’DEN YAZIYORUM.

Geçtiğimiz günlerde marketin birisinden ithal iki kilo muz aldım.

Yolda yürüyor iken, açlığımı bastırır düşüncesiyle bir muz yemeye karar verdim.

BİLİYOR MUSUNUZ..?

Bizim Türk insanının yüzde 99’u muzu yanlış soyarlar.

Muz tepe kısmından aşağıya doğru soyulmalıdır.

Böylece ortadan çıkan o muhteşem soyulmuş muzu, kabuk kısmında sapından elinizle tutmayı sağlarsınız.

Neyse ben o şekilde muzumu soydum.

Yemek üzere ısırdım.

Tadı iğrenç bir şekilde idi.

Bugüne kadar ben böyle bir muz tadı almadım.

O sinirle araçların gelip gittiği sıcak asfalta doğru elimdeki muzu fırlattım.

Başka bir muzu soydum.

Durum yine aynı idi, yine fırlattım.

Sonra bir başkasını.

Sonra başkasını, onları da aynı istikamette fırlattım.

Baktım ki durum hep aynı…

Hemen markete geri döndüm.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ YETKİLİSİNE DURUMU İZAH ETTİM

Bayan yetkili baktım ki, benim muzu yanlış şekilde soyacak, hemen uyarıda bulundum.

Ona da muzun soyulma şeklini, böylece öğretmiş oldum.

Ve kendi elimle soyduğum o muhteşem kallavi muzu, pembe dudaklara doğru nezaketle uzattım.

Isırıverdi.

İçimi ısırdı gibi geldi inanın.

İçim de bir yangı belirdi.

EVET DİYEREK ONAYLADI.

İğrenç koku ve tadı var…

Diğer soyulmamış muzu eline aldı.

Sağa, sola döndürdü..meğer ithal etiketini arıyormuş.

Poşetimdeki sonuncu muzun üzerinde ithalatçının yapışkanlı etiketi vardı.

O etiketi çıkarttı, fişimi istedi, ve üzerine bir belge tanzim ederek özürleriyle paramın iadesini sağladı.

Mağazadan çıktım ve aynı yolu devamla ilerledim.

AZ İLERİDE BİR TRAFİK KAZASI OLMUŞ MİLLET O TARAFA DOĞRU KOŞUYORDU

Bende koştum.

Yerde bir hamile kadın, bir çocuk arabası ve arabada da iki yaşlarında bir kız çocuğu varmış, üzerleri gazete ile kapalıydı…

Her yer kan revan, çarpan minibüs ise olay mahallinde idi.

Benden önce kazayı görenlerden birisine sordum.

NASIL OLMUŞ BU KAZA DURUMU.

Hamile kadın, iki yaşındaki sürdüğü kız çocuğunun arabası ile, yerde ezilmiş muzlara basmış ve kaymış, kayınca da kendi rotasında giden karşıdan gelen minibüsün hızla altına girmişler. Çünkü minibüste aynı mahaldeki birkaç muza daha denk gelip fren yapsa da kaymış ve;

ANNE İLE ÇOCUKLAR ALTINDA KALARAK ÖLMÜŞLER.

Bak o gazete ile örtülü olanlar.

Ambulans geldi ama, ölenleri almazmış.

ŞİMDİ CENAZE ARABASI BEKLİYORLAR…

Ben duruma çok şaşırmış olarak geriye çekildim.

Elimde mağazadan aldığım iade fişim vardı.

Üzerinde ise 2kg. ithal Muz iade bedeli 6.99.TL. yazıyordu.

Semra Hanım;

Ben gece gündüz uyumuyor bu durumu düşünüyorum.

Katil ben miyim yoksa..?

Yoksa benim bir suçum yok mu…?

Kimseye anlatamıyorum ama şöyle de düşünüyorum.

Salak kadın önüne baksana, madem yerde muz var, bile bile neden üzerine basıyor da, kendini, karnındakini ve çocuk arabasındaki kızı öldürtüyorsun..?

Minibüs şoförü bence yüzde yirmi, muza göz göre göre basan kadın ise yüzde seksen suçlu gibi geliyor.

BU DURUM HAKKINDA SİZDEN NE GİBİ BİR ÇÖZÜM ÖNERİSİ ALABİLİRİM..?

Bu muz satan firma hakkında insan sağlığı ile oynamaktan dolayı tazminat davası açsam yerinde olur mu…?

Ya o muzdan yiyenler zehirlenseler, aziz ve mübarek şu günlerde bunun vebali kimden sorulacaktır..?

Saygılarımla.

Köşenizde cevabınızı bekliyorum….

AY VALLAHİ FENALAŞIYORUM….!

AZİZ NESİN DOĞRU SÖYLEMİŞTİR…

BİLLAHİ ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞTİR…

Bu millet eşek..!

Ama eşeğe hakaret edilmesine karşıyım ben…

O çok iyi hayvanın insana kötülenerek örneklemesini kabullenemiyorum.

Şu an, sanki bir deli gömleğim içerisindeyim.

DEMEK SEN BAKIRKÖY’DEN YAZIYORSUN…

Demek ki sen benden yanıt bekliyorsun…

Demek ki sen; ”Ya o muzdan yiyenler zehirlenseler, aziz ve mübarek şu günlerde bunun vebali kimden sorulacaktır..?” diyorsun.

Demek ki sen; “Bu muz satan firma hakkında insan sağlığı ile oynamaktan dolayı tazminat davası açsam yerinde olur mu…?” düşüncesi içerisinde maddi menfaat bekliyorsun.

Demek ki sen; “Minibüs şoförü bence yüzde yirmi, muza göz göre göre basan kadın ise yüzde seksen suçlu gibi geliyor.” Trafik bilirkişisi olarak tespitlerini yapmış bize de iş olsun diye soruyorsun..

Demek ki sen; Yerde ölmüş bir hamile kadın, bir çocuk arabası ve arabada da iki yaşlarında ölü bir kız çocuğu varmış, üzerleri gazete ile kapalıymış onu da gördün.…

ÇILDIRMAK ÜZEREYİMMMMMMMMMMMMMMMMM.

ÇILDIRMAK ÜZEREYİMMMMMMMMMMMMMMMMM.

Blog Yazarlarıııııııııııııııııııııııııııııııııııı,

Blog Yyazarlarııııııııııııııııııııııııııııııııııı,

Lütfen bu caniye cevap verin………………………………!

Allah’ım,

Allah’ım, ambülans ölenleri almıyor……..

Alah’ım insanlığım cenaze arabası mı bekliyor…?

….

….

Saygılarımla.

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE

“SEMRA ABLANIZ”

E-BİLGİ İÇİN: bizebilgi@hotmail.com

ÖNEMLİ DİPNOT BİLGİSİ:

Tüketici Köşesinde, “Semra Ablanız” Milliyet Blog sayfalarımdaki yazı ve resimlerimi, İsmim, Soy İsmim ve yazının Kaynak linkinin gösterilmesi suretiyle alabilirsiniz.

Yazılarımın tüm telif hakları, “TÜKORDER” Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Merkezi’ne aittir.

 
Toplam blog
: 75
: 3116
Kayıt tarihi
: 28.08.09
 
 

Tüketicileri bilinçlendirmek, haklarımızın aranmasına çözümler üretmek üzere faaliyette bulunanları ..