Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İNSANLIK!!!

İNSANLIK!!!
 

İnanın insanın yaşama sevinci dolu olması kadar iyi bir şey yok. Geçen gün hastane dönüşü gördüğüm bir yaşlı ton ton bir dede hatırlattı bunu bana ve derin derin düşünmeme sebep oldu. Yaşlı bir dede evinin penceresinin kenarına oturmuş oradan gelip geçen herkese el sallıyordu. Ben ona doğru bakınca yılların kırıştırdığı o sevimli suratıyla bana da gülümsedi ve el salladı, tabi ki ben de ona gülümseyip el salladım. Hayatımda gördüğüm en içten gülümsemeydi belki de bu.

O an düşündüm ve her şeye rağmen hala ne kadar da içten gülümseyebiliyordu merak ediyordum doğrusu. O gülümseme umarım bazılarına insan (altını çiziyorum) yani duyguları olan bir canlı olduklarını hatırlatır. Hayat sizin karşınıza ne zorluklar çıkardıysa ve çıkaracaksa hatta hayata 1-0 yenik başlamış olsanız dahi sımsıkı sarılın hayata.

Ne zorluklarla karşılaşsanız da ve karşılığını alamasanız da bazen emeklerinizin, ilk önce kendiniz için sonra da insan olduğunuz için içten gülümseyin etrafa. İnanın o içten gülümsemeyi gören insanlar da çok mutlu olacaktır ve sonra o da benim gibi düşünmeye başlar belki de kim bilir??? Arada bir de hastaneye ziyarete gidin, hastalara destek olun, onlara sizin o sıcak içten gülümsemeniz o gözlerinizdeki bu dünyada çıkar ve kirlilik olduğu kadarıyla saf, temiz ve iyi yardımseverliğin çıkardan daha değerli ve önemli şeyler olduğunu öğrenip farkına varsınlar. Lütfen biraz düşünün ve vurdumduymaz olmayın. Belki "pollycilik" der geçiştirirsiniz ama inanın öyle değil, hayatta her şey para çıkar değil bir hastayı, yaşlıyı ya da çocuğu sevindirdiğinizde onun mutluluğu ve duası sizin de huzurlu olmanızı sağlayacaktır emin olun:)

fotoğrafın alındığı site: w3.balikesir.edu.tr/~stagil/resim/dede.gif

 
Toplam blog
: 7
: 732
Kayıt tarihi
: 29.12.06
 
 

İstanbul doğumluyum. Şu anda bir iletişim lisesinde RTV bölümü 2. sınıf öğrencisiyim. Yaklaşık 2 sen..