Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

İnsanlık halleri

İnsanlık halleri
 

Ne güzeldir insanın iltifat alması.
Söyleyenin, iltifat edenin hep peşinden gidesin gelir.

O insan, aslında hiç inamadığın, çok abartılı ve yapmacık bulduğun birisi de olabilir.
Hiç farketmez.
Bu düşüncelerin , abartılı ve yapmacık da olsa sana iltifatlar yöneltilinceye kadardır.

Artık, bir süreliğine de olsa, o insanın tanımladığı gibi olursun.
Kendini öyle sanırsın.

İltifatları düşündükçe şişinirsin.

Öylesindir zaten.
Başkaları görememiştir sadece.

Göremeyen dostarını arar, gülerek ve sataşarak sitem edersin.

''Ulan'' dersin, '' onca yıllık dostunuz bilirim kendimi.''

Hayatınızda bir kere olsun bana;
'' Genç kız gibisin, eminim ki gençken de aynı şimdi göründüğün gibiydin,
senin vücut ve yüz simetrin inanılmaz güzel, farkettirmeden izliyorum, muhteşem bir kadınsın....'' demediniz beeeeee!!!!!!!!!!!!!!.

Gülerler dostların,
derler ki:
- Sana ettiğimiz iltifatları yazsak roman olurdu. Nankör edepsiz seni. Al tepe tepe kullan yeni kankanı.

Sen de gülersin.
- Bundan böyle, bana iltifatta bu kadar cömert davranan o insanın, lafının üstüne laf edeni
keserim...... dersin.

Varsa korusun,
yani allah baba korusun.
İnançsal bakımdan,
tek ve somut nesne benzeri oluşundan dolayı, kendimi tanıyabildiğimden
beri kendisiyle ileri geri pek dalga geçerim.

Ya gerçekten somut bir şey varsa, ve bir gün beni çarparsa diye.
Bazen de, belki bu benim çarpılmış halimdir derim.

Ama, yine de temkini elden bırakmama yaşındayım nede olsa:))

Varsa, korusun beni gerçekten:

O kadına ömrü hayatım boyunca inanıp,
sempatimin sebebi iltifatlarını sürdürmesini beklemekten.

Yeri gelip car car bağırarak kavga eder tonda kendini övmelerinin,
tacizkar kahkahalarıyla yarattığı ses kirliliğinin şakşakçısı olmaktan.

Onun şişirdiği kadar muhteşem olmadığıma ikna olma yeteneğimi kaybetmekten...

Kendilerini,
voltran gücünde yenilmez
ve kaybetmez sanan iktidar budalalarına benzemekten...

Görüş, düşünüş, duruş ve duygusal anlamda
her türlü alış ve satışa hazır insanların bile beslemeliğinden kaçamayanlar gibi olmaktan.

İsmi lazım değil,
günümüzün müstesna bir ülkesinin,
ennnnnnn, en müstesna lideri olduğuna inandırılan bir lider kardeşiniz gibi olmaktan.

Karakterlerindeki gizli zaafları,
aynadaki sırlarıyla beraber dökülüverince açığa çıkan
ve bu yüzden artık itilip kakılmaktan yorulanların son sığınağı olmaktan.

Kendilerine yandaş bulmanın yolunu,
her kim olursanın yanına yanaşmakta bulanlardan olmaktan.

İki dünya bir araya gelse,
asla sevmeyeceği bir insana bile yanaşmaya utanmayanların yılış yılış tezahüratlarına kanmaktan...

Beni koru,
koru beni................

 
Toplam blog
: 66
: 576
Kayıt tarihi
: 26.01.09
 
 

1963 doğumluyum. İngilizce öğretmeliği yapıyorum. 20 yaşında bir oğlum var. İzmir' de yaşayan şan..