Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İnsanlık İçin Barış

İnsanlık
Barış ortamında mutlu olur
Çünkü
Barış yaşama garantisi sunar
İnsanın
En başat gereksinimi
Yaşama gereksinimdir
Bilinir ki
İnsan yaşarsa mutlu olur
İnsan yaşarsa sevilir
İnsan yaşarsa güvenlik ister
İnsan yaşarsa
Kendini özgürce ifade etmek ister
Yaşamayan insanın
Hiçbir gereksinimi olmaz dünyada
Onun için
Barış da barış der tutturur insan
Ancak
İnsanlaşmamış insan                               
Barışı es geçer savaşa yönelir
O
İnsanlaşmamış insan
Empati nedir bilmez
O
Sadece ben der tutturur
Örnek isterseniz
ABD başkanı Donald Trump
En iyi örnektir anlattıklarıma
Buna bir de Siyon ileri gelenlerini ekleyebiliriz
Bu heriflerin tek derdi
Savaş ortamı yaratıp insan öldürmek
Bu mankafalar
Bu imansızlar
Bu insan kanı içiciler
Asla öldürmekten başka yol yok derler
Onlar için barış büyük tehlikedir
Çünkü
Onlar haksız kazançlarının
Barış ortamında yok olacağını düşünürler
Kaybetmektense
Öldürüp kazanmayı yeğ tutarlar
İşte ben burada
Barış diye seslenip duruyorum
Öyle bir barış ki istediğim
Dünya çapında olacak bu barış
Ve bu barış
Dünya insanlığını yaşama mutluluğuna taşıyacak
İşte burada önemli nokta
Bu dünya barışını ancak Türk Ulusu yapacak
Çünkü
Barış becerisi ve gerçekleştirmesi
Türk Ulusunun temel karakteridir
Asırlar boyunca birçok ulus mensuplarıyla
Barış içinde yaşamayı başarmış bir ulustur
Türk Ulusu
Bunun için tarihe bakmak yeter
Tanrı derki
“Benim indimde
Bir insanı yaşatan bütün insanlığı yaşatmış sayılır
Bir insanı öldüren bütün insanlığı öldürmüş sayılır”
İşte bu tanrı öğüdü
İşte şu savaş cambazları
Ey Türk Ulusu evlatları uyanın artık
Uyanın da
Gelin şu dünya barışını birlikte inşa edelim
İnsanlığı mutlu kılalım
İnanın
İnanın
İnanın
Yoktur bundan daha kutsal hizmet


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..