Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İNSANLIK İYİLİKTE YOL ALIR

Evet

Sevgili insanoğlu

Evet

 

İnsanlığın

Yol haritası tasavvuftur

Tasavvuf ise

Her gün

Allah’a daha çok yaklaşıp

Allah dostluğuna kavuşmak

En huzurlu

En sevecen

En kasıtsız

En iyilik yapan olup

Ebedi yaşamı

En güzel şekilde

Yaşayabilecek duruma gelmektir

 

Ben sana

Şunu söylüyorum insanoğlu

İnansan da

İnanmasan da

Bu dünya geçicidir

Esas yaşam ebedi yaşamdır

Sen ya da ben

İnansak da inanmasak da

Öbür dünya vardır

 

Bu dünyada

Tasavvuf yolunda yürüyüp

Allah’la dostluk kuran insan

Hesap günü gelip çatınca

Cennete katılacak

Orada

Doyulmaz zevki tadacak

Sonsuz şekilde

Bu yaşamı yaşayıp gidecek

 

İşte ben

Bunun için söyleyip duruyorum

Gelin

Doğru sözlü olalım

Yalanı silip atalım yaşamımızda

Ve

Karşılıksız iyilik yapmayı gerçekleştirelim

Bunların getirisi olan

Barışı yaşayalım

Asla

Barış bozan olmayalım

Daima

Barış da barış tekrarları yapalım

Göreceğiz sevgili kardeşlerim

Bu gerçekleştirdiklerimiz

Bizi

Allah dostu yapacak

Allah yanında yer bulacağız

 

Yani canlarım

Yani insanoğlu canlarım

Geleceğimiz için

En samimi şekilde

Tasavvuf yoluna gireceğiz

Gün be gün

Daha az günahlı olacağız

Yolun sonunda da

Allah sevgisine dâhil olacağız

O

Ne kadar doğru sözlüyse

Biz de

O kadar doğru sözlü olacağız

O

Ne kadar iyilik yapansa

Biz de

O kadar iyilik yapan olacağız

O ne kadar barış yanlısıysa

Biz de

O kadar barış yanlısı olacağız

Yani

Allah yanında yaşamı yaşayacağız

Sevgi saygı içinde

 

Bu noktada

Tek yaklaşım ise samimiyet olacak

Allah yolunda yürüyüşümüz

Samimiyet ölçeğinde olacak

 

Derim ki

İnsanı gerçeğe götüren

Sadece ve sadece samimiyettir

Öyleymiş gibi görünüp

Değilmiş gibi davranmayacağız

İşte bu tutum ve davranış

Allah’ın dışladığı tutum davranıştır

 

Sözlerimin sonun geldim kardeşlerim

Son sözüm

Dilerim samimiyet ölçeğinde

Allah yolunda buluşur

Sevgi

Saygı

Birlikteliğinde

Allah yolunda yol alır gideriz

Yolun sonunda da

O

Yüceler yücesiyle buluşur

Koynunda yer ediniriz

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..