Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

İnsanlık sınavı...

İnsanlık sınavı...
 

Bu Çocuk, Hamaslı mıydı ki öldü?


Başımız Sağolsun: İnsanlık Öldü, Bu Savaş İnsanlık Savaşıdır...
İsrail, yılardan beri Filistin'e akıl almaz zulümler uyguladı. Maalesef bütün dünya devletleri, devlet anlamında bu insanlık dışı sahneye gereken tepkiyi vermedi, veremedi. Sergilenen bu vahşet karşısında vicdanının sancısını bastıramayan insanlar, karınca kararınca destek sunmak istediler filistinli insanlara. Gemiler çıktı yola. Lakin İsrail, yıllardır yaptığına sessiz kalınmasından aldığı cesaretle fütürsuzca ve alçakça bir saldırı düzenledi yardım konvoyuna.
Bu saldırı iyi okunmalı. Çünkü bu saldırı, yardım gemisine yapılmış bir saldırı değil, insanlığa yapılmış bir saldırıdır.
Uluslarası sularda yapılan bu saldırı, bütün dünya ülkelerine meydan okumadır, savaş ilanıdır.
Bu saldırı, "ben hak hukuk bilmem, sivil mivil tanımam, kimse bana bir şey diyemez, ben isteidiğimi yapar tüm dünyayı haklılığıma da inandırırım" psikolojisi taşıyan bir gözü dönmüşlüktür.
İsrail tarafından yapılan açıklamalar, İsrail'in gerçek yüzündaki görüntünün izahıdır. Daha ne bekliyorsun ey insanlık?
BM, AB, ABD nerelerdesiniz?
Artık anlayın ve bir şeyler yapın: Bu savaş yahudi müslüman savaşı değil, insanlık savaşıdır.
Bu savaş, hamas israil savaşı değil, insanlık savaşıdır.
Bu savaş, filistin israil savaşı değil, insanlık savaşıdır.
Bu dava sadece müslümanların değil, tüm insanlığın ortak davasıdır, tüm insanlığın ortak kavgasıdır.
Umuyorum ki, sıkılan kurşunlar idrakimizi uyandırmış, aklımızı çalıştırmış, vicdanımızı şaha kaldırmıştır.
Artık kanma zamanı değil, isaril'e hak ettiğini sunma, haddini bildirme ve karşısına dikilme zamanıdır.
Eğer tüm ülkeler bunu yapmazsa biliniz ki insanlık ölmüştür. Çünkü bu manzara insanlığın can çekiştiği noktadır...
İnsanlığı öldürmeyelim...
Bu durum, bir insanlık sınavıdır, kaybetmeyelim.

Zulüm yoktur hiç bir dinde,
Vahşet vardır hırsta, kinde,
İnsanlık sınıfta kaldı,
Filistin'de, Filistin'de...

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 174 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 20
: 754
Kayıt tarihi
: 05.07.07
 
 

Bilinç Organizasyon Reklam Pazarlama Özel Eğitim Danışmanlık San. ve Tic. Ltd. Şti.'de Yönetim Ku..