Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnsanoğlu çift yaratılmış hakket :)

İnsanoğlu çift yaratılmış hakket :)
 

Fi tarihinde evde film izliyorum...

Eğlenceli bir Hollywood yapımı.

Binbirgece masallarından birinin uyarlaması.

Halife Harun Reşid filan var, o filmlerden :)

Başrolde Halife'nin uyanık vezirini ( unuttum adını ) oynayan aktörü görünce şok oldum :)

Bizim şov dünyasının renkli isimlerinden Osman Tan Erkır'ın tıpkısının aynısı :)

Boyundan posundan, yüzündeki çizgilerinden, sakalının modeline kadar karbon kopyası :)

Oyuncunun mimikleri bile aynıydı :)

Ama o yabancı bir aktördü, Osman bey halis muhlis Türk Malı :)

Bazen görürüm filmlerde bizden bir sanatçıya ikizi kadar benzeyen bir oyuncuyu.

Daha yakınlarda gördüm yine bir filmde birini.

Yaprak Dökümünde Necla'nın eşi Cem'i oynayan aktörün tıpatıp aynısını.

Makyaj kostüm filan değil, fizik olarak ikizi gibiydi :)

Adına neyim bakamadım şaşkınlıktan :)

Bizim burada Güzelyalı sahlindeki kafelerin birinde de LOST dizisinin yakışıklısına çok benzeyen bir genç gördüm.

Sawyer' miydi neydi, dondurma reklamında da vardı bir ara :)

Aynısı ama uzun saçlısı :)

Hala burada mı bilmiyorum ama, epeydir gitmedim :)

Monica Belluci'yi ilk gördüğümde Yaprak Özdemiroğlu gelmişti aklıma :)

Monica Belluci Yaprak Özdemiroğlu'na benzemiyor tabii ki :)

Benziyor diyeni önce Allah çarpar, sonra döner bir de yer çarpar vallahi :)

Yaprak Özdemiroğlu Monica Belluci'ye benziyor diyeyim :)

Bugün Racquel Welch'in fotoğraflarını gördüm gazetede :)

Hülya Koçyiğit ile ne kadar benzediklerini düşündüm bir an :)

Yerli Cameron Diaz'ımız da malum :)

Hadi o epey saç makyaj desteğinden faydalanıyor kabul edelim.

Rastgele bir filmde gördüğüm herhangi birinin haberi bile yoktur dünya üzerinde bir ikizi olduğundan :)

Çok eski tarihli filmlerde şimdinin tanıdık simalarının ikizini görmek kaderin hoş bir cilvesi :)

Hayatın ''kamera şakası'' :)

Cenab - ı Hak' ın kudretinden bir cüz belki de :)

Tıpkısının aynısı iki bedende birbirinden alakasız karakter ve huya sahip iki insanın, belki de farklı zaman dilimlerinde farklı coğrafyalarda yaşaması çok ilginç geldi bana :)

Anne babalar farklı ama bedenler aynı :)

Kan bağı yok :)

Saçlar aynı :)

Hal ve hareketler aynı :)

Edalar aynı :)

Makyajsız :)

Kostümsüz :)

Tıpkısının aynısı iki insan :)

Elbet vardır bir bir açıklaması :)

Mantıken de vardır :)

Aklen de vardır :)

Tıbben de vardır :)

Dinen de vardır :)

Bilmem artık :)

Kendi ikizimi merak ediyorum ben şimdik :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..