Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

İnsanoğlu

İnsanoğlu
 

Hititler ve Mısırlılar arasındaki Kadeş Savaşı MÖ 1200


2003 yılı mart ayı millattan sonra

Mezopotamya’da binlerce yıldır süren yangın büyüyor


Bombalar yağıyor Bağdad’a

Bombalar yağıyor Babile

Yanıyor hayatın filizlendiği yer


Bir şeyler parçalanıyor içimde

Bombalar düşüyor yüreğimin orta yerine

Büyüyor içimdeki hayvan

Artık petrol akıyor damarlarımda

Bir makineyim şimdi

Köle idim alt bin yıl önce


Kayıp oldum,

Şimdiki zamanla önceki zaman arasında bir yerlerde

Uzatıyorum ellerimi önceye

Uzatıyorum ellerimi sonraya

Savaş savaş savaş…


Altı bin yıl önce duyardım savaşı

İzliyorum şimdi naklen canlı canlı

Kolsuz bacaksız bir çift göz gözümde

Çığlıklar kulağımda

Ateşler sardı dünyanın dört bir yanını

nefes alamıyorum dumanlar boğazımda

Ölüyorum

Ölüyor insanoğlu yavaş yavaş


Altı bin yıl önceden uzanıyor eller bugüne

Çığlıklar duyuyorum binlerce yıl önceden gelen

Yangınlar görüyorum binlerce yıldır

Yangınlar büyüyor coğrafyamda


Yaptım ilk aletimi 12 bin yıl önce taştan

Ektim toprağa ilk tohumu 9 bin yıl önce

Kullandım bakırı 7 bin yıl önce

Keşfettim tuncu 5 bin yıl önce

Kullanmaya başladım demiri 3 bin yıl önce

Dolaşıyorum şimdi uzayda

Ama hiç vazgeçmedim öldürmekten

Öldürdüm en çok kendimi


Öldürdüm

Öldürdün

Öldürdü

Öldürdük

Öldürdünüz

Öldürdüler

Öldürüyorum

Öldürüyorsun

Öldürüyor

Öldürüyoruz

Öldürüyorsunuz

Öldürüyorlar


…….Mart-Nisan 2003……

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..