- Kategori
- Telekom / Mobil
- Okunma Sayısı
- 10641
Instagramda Markalı İçerik Etiketleme Nedir?

instagram markalı içerik
Teknoloji çağında interneti ve sosyal ağı son demine kadar kullanmak hakkını vermek büyük bir haz vermektedir. Teknoloji doğru yerde ve doğru zamanda kullandığınızda kârlı bir şekilde geri dönüşümünü alabilirsiniz.
Bir işletmeniz var ve ürünlerinizi pazarlamak bir pazar payı yaratmak, marka bilinirliği için büyük uğraşlar verebilir reklamlara büyük paralar dökebilirsiniz. Reklamlarda sosyal ağ artık günümüzde olmazsa olmazlardan Facebook, Instagram artık büyük bir oranda reklam için kullanılmaktadır.
Bu nedenle mühendisler bunun üzerinde durarak yeni özellikler geliştrmektedir. Bu özelliklerden biri de instagram markalı içerik etiketlemesi, instagram sponsorlu reklamlar, instagram hikaye reklamları derken şimdi farklı bir tanıtımla iş ortağı ve paylaşımcı arasında ticari bağı geliştirmek için bu yöntemi seçmektedir.
Markalı İçerik Etiketi Nedir?
Instagram'da markalı içerik etiketi kullanabilmek için onaylı bir hesaba sahip olmanız gerekmektedir. Onaylı hesaba sahip olanların genelde reklam aldıklarıda doğrudur bu nedenle marka tanıtımı yaptığı bir firma ile beraber paylaşıma etiketlemesine markalı içerik etiketi denilmektedir.
Yani instagramda hikaye (stories) veya bir gönderi paylaşımda tanıtım amaçlı yaptıysanız, ürünün sahibi ile gönderide birlikte yer alabileceğiniz bir etiketleme özelliğidir. Benim kendi instagram'da bir paylaşım yaptığımda "adem öcüt with iş ortağı" şeklinde gönderide gözüküyor olmasına markalı içerik etiketlemesi adı verilmektedir.
Kaynak ; https://ademocut.com/instagram-markali-icerik-etiketi-nedir-nasil-olusturulur/
Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.
