Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

İNSÜLİN POMPASI

İNSÜLİN POMPASI
 

Uzun süredir yoktum, özledim yazmayı. Sağlık sorunlarımla boğuşuyordum. Yaklaşık 3 yıldır Diyabetliyim (Şeker Hastalığı) İlaç tedavilerine cevap vermeyen metabolizmam çok yorulmuş. Doktorum diyabetlilerde uygulanacak bir tedavi şekli daha var İNSÜLİN POMPASI deyince heyecanlandım, merak ettim. Gerekli tetkik ve tahlillerin ardından 10.09.2009 tarih itibariyle İnsülin Pompası takıldı. Düşmeyen şekerim artık normal sınırlarda seyrediyor, günde dört kere insülin kalemiyle enjeksiyon yapan ben 3 günde birkere pompa setimi ve rezervuarını değiştiriyorum. Şeker değerlerimin normal sınırlarda seyretmesi olamadığım ameliyatlarımın olmasına sebep oldu. ( Yüksek şekerdeyseniz ameliyat yapmıyorlar) Sol göğsümde kist oluşmuştu onu aldırmak üzere hastaneye yattım, Doktorumla görüşmelerim sonucu hazır narkoz almış ve göğüsten kesi açılmışken makromasti ( Göğüs Küçültme ) ameliyatıda olayım diye kararlaştırdık. Uzun ve yorucu gecen ameliyat, hastanede yatış ve nekahat döneminden sonra şimdi iyiyim. Hatta süperim. Artık kendime bakmanın zamanı geldi. Hayatmda herşey yolunda, Zaten iş ve özel hayatımda huzurlu ve mutluydum, sağlık sorunlarım da bir bir bitiyor ve ben hiç olamadığım kadar mutluyum bu günlerde. Aman tahtalara vurayım, nazar değmesin, dağlara taşlara. Daha güzel günlerde buluşmak dileğiyle, herkese iyi tatiller.

 
Toplam blog
: 8
: 561
Kayıt tarihi
: 30.05.09
 
 

1976 K.Maraş merkez doğumluyum. Ailemin memuriyeti nedeniyle güzel ülkemin bir çok şehrini gezdim..