Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '10

 
Kategori
Halkla İlişkiler
 

İntema Mutfak ve Türk anlayışı

Evet uzun bir aradan sonra yine yazmanın vermiş olduğu heyeecan ile karşınızdayım. Benim bu yazım İntema Mutfak ile yaşamış olduğum bir deneyim ve şikayetten ibarettir. Mutfağını yaptıracaklar ve veya yenilieyecekler bir kez okusun lütfen! 

İstanbul'da bir sitedn almış olduğum dairemde intema mutfak kullanılmış. Güzelde olmuş, hoş, kullanılışlı. Ancak her şey yolunda iken bir gün küçük bir çatlak bellirdi mutfak tezgahında . Hemen servisi aradık.Çağırdık biz çağırdık onlar tam 25 gün sonra nihayet geldiler.Sonra bir ses yok, tekrar çağırdık . Bu defa başka bir usta geldi. 23nisan günü servis verdiler .Sağolsunlar. Mutfağın tezgahının değişebileceğini fabrikadan bize haber vereceklerini bildirip, tezgahın resmini çekip gittiler. Aradan bir hafta geçti fabrika arayarak mutfağın tezgahının değişeceğini bunu da 30 iş gün içerisinde yapılacağını bildirdiler. Her şey güzel! A ncak aradan 45 gün kadar bir süer geçti ne arayan var ne de gelen . İnternet ortamnda bir kaç telefon bulup aradıktan sonra fabrika sorumlusuna ulaştım. Tezgahın yapımda olduğunu ve bir müddet daha bekleteceklerini söylediler. Ama tabi onları arayan benim . Tamam dedim. Haziran 21 de. Tatilde olacağımı ancak istanbul'a ağustos 2 de geleceğimizi bildirdim ve sözleştik. Ağustos 4 itibari ile firma bana telefon ederek tezgahın yarın değişeceğini bildirdi. Ve bekledik yarını... Usta geldi ama fabrikanın gönderdik dediği tezgah ortalıklarda yok . Tabi usta gitti..Gidiş o gidiş yine ne arayan var ne soran. İklimsa genel müdürünün radyo programında dediği gibi "Biz Türkler kömürü donduğumuzda, klimayı ise yandığımızda alırız. "Aynı düşünce Türk firmalarında da mevcut. hiç bir şeyi tam anlamı ile yapmayız. Çözmeyiz. İlla yasal takip başlayacak.  


İlla bir şeyler yerinden oynayacak. İlla her şey internete taşınacak . Bakalım bekliyoruz. askerde iken 2002 (Uzun dönem askerlik 18 aydı)bşr askere teskere tarihini sormuştum. Önümüzdeki yaprakları düşmkete olan ağacı gösterek " O ağaç yapraklarını dökecek, tekrar yapraklarını açaçak ve tekrardan döküp yapraklarını tam olarak açınca benim teskerem gelecek demişti. Onunda dediği bizim zamandan bol neyimiz var ki! 

 
Toplam blog
: 9
: 325
Kayıt tarihi
: 17.03.10
 
 

Doğduğum yeri seçemem ama yaşayacağım yeri seçtim. Cihan şehri İstanbul' da yaşamaktayım. Eğitimc..