Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İnternet aldatmalarda etkili mi sorusuna ilginç yanıtlar

İnternet aldatmalarda etkili mi sorusuna ilginç yanıtlar

Tanışma siteleri, webcam bağlantıları aldatmaları tetikliyor mu? Yoksa zaten sorun yaşayanlar mı internette aşk arıyor?
Bence ikisi de doğru…

Bu konuda yaptığımız bir araştırma ortaya çarpıcı sonuçlar çıkardı.

İşte sorularımıza verilen yanıtlar:

“Eşim internetin başından ayrılmazdı. Bir gün bilgisayarı açık unutup dışarı alışverişe gitmişti. Chatleştiği kadına bana evliliğim süresince söylemediği güzel sözler yazdığını gördüm. Beynimden vurulmuşa döndüm. Bu nedenle boşanıyorum”

“Eşimle aramızda romantizm bittiği için sürekli bir arayış içindeydim. İnternette bir adamla tanıştım. Sohbete masum duygularla başlamıştım. Ama giderek ilişkimiz ilerledi. Eşim durumu anlayınca boşanmak istedi.”

”Eşimi internette bir kadınla chatleşirken yakaladım. Beni ikna etmek için bin dereden su getirdi. Ama ben artık ona inanmıyorum.”

“İnternette bir kadınla olan ilişkim sadece bir merhabayla başladı. Sonra ne olduğunu anlamadan ona bağlanmışım. Birkaç defa buluştuk Eşim boşanma davası açtı. Geri dönmesini istiyorum.”

“Eşim beni aldattığı için intikam almak amacıyla bir erkekle chatleşmeye başladım. Bu adam benim resimlerimi, yayınlamakla tehdit ederek ilişkiye zorlamaya çalıştı. Ben de mecburen durumu eşime anlattım. Eşim kıyameti kopardı. Evliliğimiz artık yürümeyecek gibi görünüyor.”

”Eşim eve geldiğinde çok mutsuz görünüyor. Yemekten sonra odasına çekiliyor ve internete giriyor. Kapı kapalı olduğu halde kahkaha sesleri salona kadar geliyor. Neden bu kadar neşelendiğini bilmiyorum. Ama bize karşı ilgisiz olduğu için boşanmayı düşünüyorum.”

“Eşim işten gelir gelmez bilgisayarın başına geçiyor, sorduğumda “Büroda işleri yetiştiremiyorum. Bu nedenle evde de çalışıyorum.” diyordu. Bir akşam odasına girdiğimde webcam’den çıplak bir kadın görünce az daha çıldıracaktım.”

“İnternette çhatleşmeye sadece merak ettiğim için başladım. Eşim işe gittikten sonra bilgisayarın başına geçip saatlerce chatleşiyordum. Aslında fiziksel olarak eşimi hiç aldatmadım. Ama eşim bir gün erken geldi. Yazdıklarımı görünce, ‘Benimle yaşayamayacağını,’ söyledi.”

“Sosyal paylaşım sitelerinde girmekten keyif alıyordum. Sonra birisinin arkadaşlık teklifini kabul ettim. Aramızda duygusal bir ilişki başladı. Eşimden duymadığım sevgi sözcüklerini ondan duydum. Birkaç kez buluştuk. Eşim bu durumu öğrenemedi ama ben kendimi suçlu hissettiğim için başka bir neden göstererek boşanmaya karar verdim.”

İnternet üzerinden aldatmaların hukuksal boyutunu ayrıca yazacağım.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..