Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '16

 
Kategori
Mizah
 

İnternet Aşkı...

İnternet Aşkı...
 

İNTERNETTİR Benim Tek Aşkım

Hiçbir şeye bağlanmadım sana bağlandığım kadar...
Sabah akşam yanımda, gece düşümdesin
Her zaman her yerde aklımda fikrimde peşimdesin
Sensin bana televizyon telefon radar...
Kimi zaman oyun oynarım türlü çeşitli
Kimi zaman bilgi edinir, şarkı dinlerim
“Taht kurmuşsun kalbimde, en güzel yerimdesin” derim
Uzaklarda değil, hem elimde gözümde hem de içimdesin
Sadece bir tık ötedesin...
Sanalsın ama en somut gerçeğimsin
Sana dokunmadan yaşamak bana haram
Sensin aşkım hayatım her şeyim!

Erhan Tığlı

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..