Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İnternet Aşkım Benim

İnternet Aşkım Benim
 

Salih Arıkan


Hiç görmediğim ve göremeyeceğim sadece sesten ibaret olan sevgilim benim seninle her ilişkimiz bitiyor nedense. Birileri tanıştırır bazen de internet ortamında tanışırız ama genelde bu ilişkiler evlilikle bitmez. Çoğuyla sadece telefonda ve internette konuşmuşuzdur.

Acaba niye yürümüyor. Konuşur tanışırız belki üç beş ay sürer. Ve bir gün biter. Yüz yüze hiç görüşmediğim aşkım bitmiştir. Bazen de iz bırakır. Bence birbirimiz üzerinde emek olmadığı için bitiyor.

Ne demişler telefonla evlenen telgrafla boşanırmış gerçektende öyle benim de birçok telefon ve internet aşkım oldu biriyle epey ciddi duruma gelmiştik hatta yüz yüze oturduk diz dize sohbet ettik ama olmadı doğacak çocuklarımızın bile isimleri konulmuştu. Geleceğe dair umutlarımız vardı sohbet odalarında skaypda telefonda az sohbet edip şarkılar türküler söylemedik ama en son şarkı şu oldu. Söyleme bilmesinler bu aşkın bittiğini neden beni bırakıp terk edip gittiğini devamla hiç kimse dolduramaz kalbimdeki yerini. Doldursun doldurmalı yeni aşklara umutlara yelken açılmazsa yerinde sayılırsa o zaman mutlu olunmaz evlenseydik şu şarkı güzel giderdi ömrüm seni sevmekle nihayet bulacak.

Ama şimdi şu şarkıyı söylüyorum tanrıdan bin kere diledim seni. Bazen de şu şarkı zikrim oluyor. Ya Rabbim onu bana yar sana açtım ellerimi sana açtım yüreğimi ne olur ver dileğimi onu bana yar. Şu şiirde iyi gider yar seni kara saplı bıçak gibi sineme saplamışlar.

Ya sevdiğim isteseydin neler olmazdı belki evlenirdik davullarla zurnalarla olmadı internet aşkım silinmez izler bıraktın yüreğimde sen gittin saçlarıma erimez karlar yağdı. Kış geldi yalnızlık zor karlar düşer düşer ağlarım her yerde kar var kalbim senin bu gece.

Ah internet aşkım dilerim gönül kabloların bağlansın internet kablon kupsunda aklına ben geleyim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..