Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

İnternet Çocuğu...

İnternet Çocuğu...
 

Haydi uyku zamanı geldi...Yatağına uzan yavrum...Ben de masalını okuyayım...

-Ok mama...

- Bir varmıış...Bir yokmuuuş...Evvel zaman içinde, harddiskler, 2gB iken;disketler 1.5 mB iken ;Windows daha doğmamışkeen...

- Van mınıt mama...Dün gece bir rüya gördüm...Anlatayım...

- Ok baby...Gündüz gözüyle...hayırdır inşallah...

- Rüyamda ak sakallı bir dede bana şöyle seslendi : - Ey oğul...Sayısal sonuçlarını öğrenmek için kullanıcı adını ve şifreni giriniz dedi...

- Ammaaan bebeğim...Boş ver şimdi...Uyumana bak...

- Anneciğm ben bu dedeyi çok sevdim...Arkadaş listeme ekleyebilir miyim...

-İyi güzel de bak bugün kırmızı renkli akvaryum balığına hafıza kartı takmışsın ..Bir daha görmeyeyim...Balık,balıklığını bilsin...

-Ama mamiciğim...İyilik yap da denize at...Balık bilmezsse,halik bilir demiş büyüklerimiz...

- Kırdığın vazonun karşısına geçip ,yapıştırmak için , CTRL+Z...CTRL+Z diye bağırıyordun...Yapma...kafayı yiyeceen bebeğiim..

- Seni kim Download etti anneciğim ...haydi bir daha anlat...Nooluuuurr...

- Ülen senin ne zıpır olacağın daha karnımdayken belliydin...Sana hamileyken doktora her gidişimde,doktor Bey,senin oğlan yine profil resmini değiştirmiş diye bana sataşıyordu...Artık akıllan...Haydi uyu, yarın sınavın da var...

- Sınav korkum yok anneciğim...onu da hallettim...

- Vaaay...Nasıl hallettin bakalım...hııı...

- Cep telefonuma ;**Hamdolsun **yaz...2442 ye gönder...sınavlarım teğet geçsin..hah haaa...

- İnternet gibisin yavrucuğum...sana hep böyle bağlanmak istiyorum...Nazar değmesin diye sanal muska bile yazdırdım...

- Hooorrr....Hooorrr....Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............

- İşte yavrum uyudu...Horluyor..yani kendini titreşime aldı...Fakat ne yazık ki bu gece göreceği tüm rüyalara erişim hakkı ,mahkeme kararıyla engellenmiş...Zavallı yavrumun haberi yok...

Anne ,çocuğun üstünü örter ve yan odada ,48 saattir internet başından kalkmayan kocasına kısa mesajla öpücük atarak kendi Lap-Topunu, yumuşak dizlerinin üzerine bir kediyi okşarcasına yerleştirir...Sörfler yaparak dalar gider...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..