Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

     
    Kategori
    Teknoloji
     

    İnternet dünyamız

    İnternet dünyamız
     

    Merhaba arkadaşlar...
    Senelerdir internet dünyasında gezindim durdum ve artık ben de yazmaya karar verdim. Bundan böyle birçok konu hakkında bende düşüncelerimi edindiğim bilgilerimi sizlerle paylaşacağım. İlk konu olarak internet dünyasını bildiğim kadarıyla sizlerle paylaşmaya çalışacağım. Umarım beğeniyle okur ve yorumlarınızı düşüncelerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden herkese sabırla okuyacağınız yazılırıma göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim.

    İnternet günden güne büyüyen, ülkemizde de son zamanlarda her eve girmeye başlayan amacına uygun kullanımı çoğalan ve tek tuşla milyonlara ulaşabildiğiniz dev bir sanayii oldu...

    Artık duymak, görmek, almak istediğimiz biçok mal, mülk vs. gibi dışarı çıkıp aramakta, görmekte zorlanacağımız ve günümüz web siteleri sayesinde kolayca bir şekilde ulaşıp bakıyoruz, tanıyoruz gerekirse alıyoruz... Hayatımızı aşırı kolaylaştırıcı bir sanayinin içinde siteden siteye savruluyor muyuz; yoksa bilinçli bir şekilde gereksinimlere uygun kullanımlar mı yapıyoruz?

    Yazıma başlarken dediğim gibi senelerdir ben de internet dünyasında gezindim durdum diye. Umarım sizler benim yaptığımın aksine gezinip durmak yerine daha faydası olabilecek hayatınızı kolaylaştıracak birtakım bilgiler edinmiş, ya da amacınıza uygun bir kullanım yapmışsınızdır.

    Kim nederse desin internet çağımızın zorunlu ve en gerekli iletişim araçlarının başında gelmektedir. Farkında olmalısınız oturduğumuz binanın su, elektrik, doğal gaz vs. gibi hatları nekadar gerekliyse internet hattı da bir o kadar önemli.

    Unutmamamız gereken, internet hayatımızda ve gelecekte de hayatımızın en önemli gereksinimi olarak devam edecektir. İlerki yıllarda hatta imdiden internetin yol açtığı birçok psikolojik hastalıklarla boğuşmaya başlamış durumda bilim adaları, belki de altından kalkılamayacak başka hastalıklarda türeyecek ve bizler de bu tür hastalıklarla mücadele etmek zorunda kalabileceğiz. Bu yüzden zamanı ve getirdiklerini en doğru şekilde kullanmamız gerekli.

    Bilgi ve paylaşımın en güzel örneğini ve çeşitliliğini bulduğumuz dünyanın en büyük kütüpahanesi olan internet'i daha yerinde kullanmayı öğrenmeli bu dev arşivden en güzel şekilde faydalanmalıyız.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 481
    Kayıt tarihi
    : 15.08.07
     
     

    İstanbul'u ve burada yaşamayı seven... Motorsiklet, internet yaşam biçimi olan... Hem sosyal, hem&nb..