Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İnternet evliliklerine aman dikkat

İnternet evliliklerine aman dikkat

İnternetten evlenmeye kalkan ve başına gelmedik kalmayan bir internet mağdurunun yaşadıkları: “Eşimi kaybettikten sonra uzun süre evlenemedim. Kendi çevremde de evlenebileceğim birisi yoktu. İnternette bir kadınla tanıştım. Buluştuk. Çok güzel ve gençti. Birkaç kez buluştuktan sonra, ‘Seninle evlenmek istiyorum. Ancak aramızdaki yaş farkı senin için sorun olur mu?’ diye sordum. ‘Hayır, ben sana âşık oldum. Benim için yaş önemli değil. Eski eşimden çok çektim,’ dedi.

Bana karşı aşıkmış gibi davranıyordu. Eliyle yemek yediriyordu. Aradan bir ay kadar geçince Ben, ‘Ne zaman evleneceğiz?’ diye sorduğumda, ‘Bir süre birlikte yaşayıp birbirimizi tanıyalım sonra nikahı yaparız’ dedi. Ben de bu isteğini makul karşıladım. Bir akşam eve bana ‘amcaoğlu’ diye tanıttığı bir adam geldi. Hep birlikte yemek yedik. Yemek sırasında sözde amcaoğlu, aslında çok başarılı bir iş adamı olduğunu ama işlerinin ters gittiğini, paraya ihtiyacı olduğunu, kendisine yardımcı olup olamayacağımı’ sordu. Ben kabul etmedim.

Kadın bana sabaha kadar surat astı. Yanıma bile gelmedi. ‘Çok üzüldüğünü amcaoğlunun çok zor durumda olduğunu’ söyleyip durdu. Onu çok sevdiğimden amcaoğlu olduğunu sandığım kişiye yardım etmeyi kabul etmek zorunda kaldım. Bankaya gidip evimi de ipotek göstererek bir miktar kredi aldım. Parayı da bu sözde amcaoğluna verdim.

Akşam hep birlikte yemek yedik. Benim üzerime bir ağırlık çöktü. Çok uykum geliyordu. Gözlerimi açamıyordum. Yatağa kadar ancak gidebildim. Büyük bir olasılıkla meyve suyuma uyku ilacı koymuşlardı.

Sabah uyandığımda şaşkına döndüm.

Evde değerli hiçbir şey kalmamıştı. Aradan bir saat geçmeden bir telefon geldi. Arayan sözde amcaoğluydu. Konuşmalardan bu adamın evlenmeyi düşündüğüm kadının eşi olduğunu öğrendim. Kadınla birlikteyken görüntülerimi kamerayla kaydetmişler. Adam, polise gidecek olursam, ‘Bunları İnternet’te yayımlatacağını ve bana eşiyle birlikte olduğum için de dava açacağını söyleyerek’ tehdit etti. Çevreme ve çocuklarıma karşı utanç içindeyim. Pişmanım.”

Elbette İnternet insanların iletişim kurmalarını kolaylaştıran bir mucizedir. Ama özeni elden bırakmamak gerekiyor. Ben İnternet evliliklerine karşıyım. Ama illa da İnternet’ten tanışıp evleneceklere önerim, iki tarafın da birbirlerini tanımaları için daha çok özen göstermeleridir.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..