Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '12

 
Kategori
İnternet
 

İnternet hızı ve Dünyadaki yerimiz …

İnternet hızı ve Dünyadaki yerimiz …
 

Pando Networks firması, üşenmemiş 224 ülkeden elde edilen 27 milyon indirmeyi didik didik ederek, dünyanın en hızlı ve en yavaş nternetinin hangi ülkelerde olduğunu araştırmış… Aslında o kadar zahmete girmelerine gerek kalmadan gelip bana sorsalardı bizim ülkemiz ve Milli Eğitim Bakanlığı‘nın internet bağlantısı der, onları bu kadar zahmete girmekten kurtarırdım…

Ama yine de en kesin veriye ulaşmak istedikleri için ellerinden geleni artlarına koymamışlar ve enteresan sonuçlara ulaşmışlar… Araştırmaya göre, dünyadaki ortalama indirme hızı 580KBps… 490KBps lik hızı ile ülkemiz ortalaması dünya ortalamasının altında…

En azından bu veriyi kendi imkanlarımla bizzat test ettiğimi söyleyebilirim… Ödediğimiz ücretleri göz önünde bulunduracak olursanız, en yavaşa ek olarak en pahalı internet hizmetlerinden birini aldığımızı da ilave edebiliriz bu verilerin üstüne…

Gelelim en hızlı ve en yavaş internet bağlantısının olduğu ülkelere… Kimseyi şaşırtmayacak sonuçlar çıkmış araştırma sonunda ortaya… Elbette ki en hızlı internet, 2,202KBps ile Uzakdoğu kaplanı Güney Kore‘de… En yavaşı da kağnı hızından da yavaş bir hıza karşılık gelen 13KBps ile Kongo'da…

Genel olarak Afrika, en yavaş hıza sahip ülkelerin bulunduğu kıta olarak ön plana çıkıyor… Hiç olmazsa orayı sollamış olmamız, benim için bir teselli kaynağı… Rakamlar ortada dostlarım… Çok acımasız olduğumu düşünmeyin… Millet aya biz yaya derken hiç de haksızlık etmiyoruz ülkemize… Durumumuzun gelecekte biraz daha iyi olacağını umarak bitiryorum bu iğneleyici sözlerimi…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/internet-hizi-ve-dunyadaki-yerimiz/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..