Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '07

 
Kategori
İnternet
 

İnternet romanları

İnternet romanları
 

Geçenlerde vakit bulup bir kitapçının kapısından içeri ittim kendimi, çoğunlukla diğer kitaplara fazla dikkat etmeden sadece kafamdaki kitabı ya da kitapları alır çıkardım; ancak bu sefer öyle yapmayacak, güzel bir pazar gününü kitapçıda değerlendirecektim.

Kitapları incelerken değişik kitaplarla karşılaştım. Sanırım yeni bir tür kitaplarla tanıştık: ''İnternet romanları''

Kimisi yaptığı ''Chat''leri, kimisi maillerini kitaplaştırıp satışa sunmuş. Chatlerin konusu farklı farklı, ancak en çok kullanılan konu ''cinsellik''. Cinsel içerikli konuşmalarını kitaplaştırmak ne kadar mantıklı, tartışılır; ancak bu kitaplardan birinin arkasında gerçek mi yoksa reklam taktiği mi olduğunu anlamadığım bir yazı vardı: ''Akıl dolu konuşmalar.''

Yani bu şahıs sıradan bir chat yapmıyor, ''akıllı chat'' yapıyor. Biraz baktım içeriğine bana pek akıllıca gelmedi. Çizme, çorap yalayanlar, kendisine küfür edilmesini isteyenler, cinsel organının ezilmesi için yalvaranlar.. vs..

Bunlar bir nebze cinsel tercihler; saygı duymak gerek ama çizmeni yalamak istiyorum diyen birisiyle nasıl akıl dolu chat yapılır işte orasını çözemedim.

''Çizmeni yalamak istiyorum.''
''Demek öyle, hm.. ne zamandan beri var sende bu istek?.''

Geyik için malzeme işte, buyrun..

Ne olursa olsun bu kitabı okumak istedim, ilginç geldi bana.

Daha sonra hemen yanındaki bir başka internet romanına yöneldim, bu sefer yazarlar 2 kişi bir erkek ve kadın.

Kitabın başlığı ilginç ''belki sizinle de chatleştik.''
Belki.
Biraz baktım, benimle ilgili bişey yok. Rahatladım.:)

Bir diğerinin konusu mailler.
Tarih, saat gibi detay vererek kendisine gelen mailleri yazmış arkadaşımız, biraz zorlasa IP adreslerini de yazabilirdi. Bakın bana gelen mailler diye yayınlamış hanım kızımız.

İşin ilginci bunları ulu orta değil de, bir hikaye hatta roman üslubunda ele almışlar.
''Bir gün evde oturmuş canım sıkılıyordu; birden mesaj programımın penceresi açılıverdi.'' gibi bir başlangıç ve ardından kayıt altına alınan konuşmalar.

Polisiye, macera gibi türlerden sonra yeni bir türle tanıştık.

Aslında itiraf.com gibi milletin özel işlerine meraklı kesim için oldukça etkileyici bir tür bu.

Kitaplardan birinin yazarı da İran'dan, bu tarz konularda baskı uygulayan ülkelerden çıkan yazar ve şarkıcılar artmaya başladı.

Tuhaf.
Tabular kırılıyor diyebilir miyiz bir anlamda?
Olabilir.

Tabular kırılsın ya da kırılmasın, edebiyat dünyamız yeni bir türle tanışmış oldu.
Hayırlı olsun.

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..