Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '12

 
Kategori
Mizah
 

İnternet üzerinden öpüşebilicez artık yavrum!...

İnternet üzerinden öpüşebilicez artık yavrum!...
 

Gerçek bir öpüşmenin hazzını, hangi makine verebilir ki? Saf mısınız siz kardeşim?!!


Ben: Aloooo!... Yavrum nasılsın?

Yavrum: Her zamanki gibiyim işte Cemo!... Nasıl olayım ki?!!

Ben: Yavrum sana çok müthiş, müjdeli bir haberim var!

Yavrum: Amaaaan!... Her cümlene de, bir süpriz eklemesen, olmaz sanki Cemo!...

Ben: Ee... Ben süpriz yumurtası gibi adamım yavrum!... Sen daha buna da mı alışamadın!...

Yavrum: Hadi!... Çıkar bakıyim, şu dilinin altındaki baklayı!...

Ben: Peki... Karşılığında ne alıcam yavrum?!!

Yavrum: Bir öpücük veririm işte; en hakikisinden... Olma mı?

Ben: Olmaz tabi yavrum!... Eloğlu öyle bir cihaz icad etmiş ki... Küçük dilini yutarsın; duysan şimdi!...

Yavrum: Hadi meraklandırmasana insanı... Söylesene Cemo söyleyeceğini...

Ben: Bak şimdi yavrum!...

Yavrum: Bakıyorum ya Cemooo!...

Ben: Kiss diye mi ne işte!... Bir cihaz icat etmişler... Birer tane alıcaz ondan...

Yavrum: Eeeee!...

Ben: Önce bilgisayarlarımıza monte edicez onları... Sonra da, internet üzerinden, o cihazın yardımıyla, öpüşecez seninle!... Oldu mu canım benim?

Yavrum: Eeee!... Sonra nolucak!

Ben: Ben bi yandan, sen öte yandan bi asılıcaz! Bi yumulucaz! Bu kiss denen alete!...Sonra da al işte sana uzaktan şıpın diye, bal gibi bir öpüşme!...

Yavrum: Cemo sen salak bi adam değildin!... Ne olmuş sana kuzum?!!...

Ben: Niye ki yavrum?

Yavrum: Gerçek, aşkla, meşkle,tutkuyla, arzuyla öpüşmenin yerini... İnternet üzerinden, bir makine yardımıyla öpüşmek; doldurabilir mi hiç? Derdin neydi de, bunu bana anlattın salak adam!...

Ben: İşte sen bu yüzden benim sevgilimsin; küçük kız çocuğum benim!... Gerçek bir öpüşmenin yerini hiçbir şeyin alamayacağını bildiğin için benimlesin sen; gönül kanadım benim!...

Yavrum: Eeee!... O zaman... Nedir bunu bana anlatmaktaki muradın?!!

Ben: Gerçek bir öpüşmenin yerini bir makina asla alamaz... Bunu ben de bilirim de... Sen gel de,  kiss midir nedir? O salak cihazı üretene bunu anlat; benim herşeyi de bilen, akıllı sevgilim!...

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..