Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

     
    Kategori
    Alışveriş - Moda
     

    İnternet ve biz

    Bu küçük dünya sanalalem küçük dünya diyorum nedeni ise istenilen bir bilgiye hemen anında ulaşabiliyorsun işte bu dünya o hızlı büyüyor ki takip etmek için zamanımın büyük bir bölümü bilgisayar başında geçer oldu, halk arasına girdiğim de yabancılık çekiyorum. Tabi ki bu olay bazen bende sıkıntı yapsa da hayatımdan zevk almasını biliyorum ve de mutluyum. Geçenlerde bir gazete de şöyle bir yazı dikkatimi çekti, şöyle diyordu …

    " internet yayıncılığının asla gazetelerin yerini alamayacağını söyler dururdum. Tezimi kuvvetlendirmek içinde Larry King’in “tuvalette gazete okumanın keyfini masa başında internetten gazete okuma ile karşılaştırılmaz’ sözünü öne sürüyordum. Fakat teknoloji öyle ilerle diki haberler cep telefonumuza gelmeye, dizüstü bilgisayarlar ise hem ucuzladı hem küçüldü... Yani tuvalette kullanılabilir pekala. "

    Şöyle bir baktığımızda internetin ne kadar hızlı yayıldığını daha iyi algılayabiliriz görüntü ve ses kaliteleri arttı istediğin bir bilgiye ücret ödemeden ulaşabiliyorsun durum böyle olunca internetTV, radyolar, mağazalar kütüphaneler, oyun salonları, alım satım ve bunun gibi bir çok konuda iş yapanlar ve buralardan faydalanan insanlar oldu, yeni meslekler iş imkanları doğdu.Bu kısa zaman içerisinde her şeyimiz internet olacak gibi görünüyor siz siz olun bu gelişen dünyaya adapte olun ve bu dünyanın sınırsız imkanlarından faydalanın, sakın moralinizi bozmayın 86 yaşında ki David Kohen internet'i öğrenip iş yapan Brokerler arasına katılmış bile biz Türk toplumu olarak bizim eksiğimiz nedir? ... Olmaz olmaz demeyin bir internet A.Ş. de siz kurun bende bu amaçla Okey Batak Tavla 101 okey sitesi açtım bizim imzamiz olsun.

    Durum sadece bundan ibaret değil elbette o kadar çok konuşulan haberler var ki internet de okudukça şaşkınlığımı gizleyemiyorum. Lise veya üniversite öğrencilerinin daha okul hayatını tamamlamadan internette kurdukları siteler sayesinde milyonlarca dolar para kazandıklarını duymayan kalmamıştır aramızda sanırım. Tüm dünya tarafından bu kadar önemsenen internet acaba Türkiye de ne durumda malasef beklenilen düzeyde değil neden bu durumdayız diye bir soralım kendimize alacağımız cevap gayet açık diye düşünüyorum. Benim kendime sorduğum da aldığım cevaplar büyüklerimiz teknolojiden korkuyorlar ve kulak dan duyma bilgiler yüzünden ellerini bile maus tan geri çekiyorlar (Pek de haksız sayılmazlar görsel medyalardaki internet hakkındaki haberleri izlediklerinde birde işin maddi boyutundan da bakmak lazım internet erişimi hem pahalı hem de istenilen hızda değil sanırım bu sıkıntıyı birkaç sene daha çekeceğiz işte bu sorunları kökten yok etmenin tek yolu eğitim global bir dünyada teknoloji hızlı bir şekilde gelişiyor peki biz gerekli yatırımları geleceğin nesili olacak çocuklar için yapıyor muyuz bunu bir soralım kendimize ….

     
    Toplam blog
    : 1
    : 369
    Kayıt tarihi
    : 02.04.08
     
     

    Üniversite öğrencisiyim. Mesleğim bilgisayar programcılığı. İlgi alanlarım internet, bilgisayar, spo..