Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

İnternetiiin tellleriiine kuslaaar mi konaaaar

Kim icat ettiyse su internet denen aleti, gelsin elini opeyim... Uzaklari yakin etti, hasretlik gozyaslarini sevince cevirdi... Ne yuvalar yikildi, ne kredi kartlari yagmalandi diye bortlemeyin hemen ordan. Iyi niyetle kullanmasini bilmeyene internet ne yapsin Allaasen ? Gelelim bizim mevzuya, Ben MSN denen goruntulu konusma isini yeni kesfettim. Yani aslinda varligindan uzun suredir haberim var ama inatla kaciyordum yuzlesmekten, tanismaktan. Sonunda gonul rizasiyla yakalanmaya karar verdim kendisine. Cunku, internetin basinda yok gazeteydi yok arama tarama motoruydu, maildi gelendi gidendi derken yeterince vakit harciyorum.

Bari bir de su MSN denen seyi ogrenip de muptela olmayalim diyordum ama... Megersem bosuna kacar misim! Ha telefonla konusmussun, ha MSN’le. Ustelik daha ekonomik. Hem de goruntulu. Hemen Istanbul’a acil bir mail-telgraf cektim. Karizma yegenim Gurkan. Stop! Ben ortanca halan Nalan. Stop! MSN’deyim, gelesin heman. Stop! Laflariz hemi de ordan burdan. Stop -Dirrrt dirt!! -Alooo! -Halacim sen misin? -Benim Gurkancim. N’aber? -N’olsun be hala. Yuvarlanip gidiyoruz iste. -Okul? -Yuksek lisans da bitti. -Simdi ne yapmak ister gonul? -Askerlik iste. -Uzun mu kisa mi? -Pardon? -Ay! Uzun donem mi kisa donem mi diyorum canim. Maksat , vakitten tasarruf olsun. -Ha! Tamam! Henuz karar vermedim. -Nereye gidiyorsun peki? -Sirnak, Hakkari, Tunceli olsun diye geceleri yatmadan evvel dua ediyorum. -Aneeeey? O niye? Yine gencecik fidan gibi delikanlilari sokmaya basladi orada yilanlar. Bahar geldi ya. Kis uykulari bitti zaar. -Yok yok. Oyle deme. Oralar Istanbul’dan daha guvenli simdi. -Ne diyon sen yaa? -Halacim, sen simdi uzaklardasin. Buralardan bihabersin. Artik Istanbul’da sokaga cikmak mangal gibi yurek istiyor. -Oglum anladik. Seh-ri Istanbul’da asayis berkemal degil. Teksasi da solladi sehir eskiyaligi bakimindan ama. O kadar da seyetme yani... -Seyetmesi meyetmesi kalmadi vallahi halacigim. Biz artik aksam saat sekizden sonra, cok zorunlu olmadikca sokaga cikmiyoruz. -Ne diyorsun sen yahu? Daha lisedeyken disardan eve sokamiyorlardi seni. Simdi boyle.... -Eski camlar bardak oldu halacigim. -Aaa... Goruntuyu mu kurdun ? Dur ben de acayim. Bak saclarimi kestirdim, gulersen karismam. -Gulmem gulmem. Heh.. heh..he.. -Aaa... iste sen. Capcanli karsimda... Ayyy, ne iyi oldu su MSN denen seyi akil etmemiz. -Halacigim, biz akil edeli epeyi bir zaman oldu. Da, senin saksi henuz calismaya basladi. -Aaa... Ne bicim konusmak o halayla oyle? Cekmiim aralara gelip de kulaklarini. Daha dunku oglan. Buyumus muhendis olmus, pacasindan karizma akitarak Halasini begenmiyor. Aa..! Dur bakayim. Sen kilo mu aldin? Yoksa goruntuden mi oyle?.. -Aldik be hala. Eee.. sokaga falan ciktigimiz yok. Deniz kenarinda bile on dakika yurunmez oldu. Ye ye otur evde. Olacagi bu iste. Gobeklendik haliyle. -Yahu yegenim, hani kiz olsan anlayacagim. Nedir bu sokaga cikma korkusu boyle? Farkinda olmadan psikolojik olarak fobi mi edindin, nedir? -Yok yok. Bir ben degil, herkes boyle. Kimse gerekmedikce sokaga cikmiyor. Gunduzleri de kapiyi acmiyoruz kimselere. Telefonlara da cevap vermiyoruz.

Cok yakin tanidiklar degilse telefondakiler , yanlis numarayi aradiniz deyip kapatiyoruz. -Allah Allah! Duy da inanma. -Hem duy hemde inan Halacigim. Simdi anladin mi askerlik icin teeeey oralara gitmeye niye can attigimi? Oralar Istanbul’dan daha guvenli vallahi.. -Eh! Ne diyeyim Gurkancigim. Cok sasirdim duyduklarima. Aslinda ben de internet uzerindeki gazetelerden takip ediyorum memlekette olani biteni ama durumun bu kadar vahim oldugunu bilmiyordum. -Bosver bunlari. Siz nasilsiniz? Gelmiyor musunu Turkiye’ye? -Hergelenin yedigi naneye bak. Hem onca korku dolu laf ediyor sonra da gelmiyor musunuz diye soruyor. Ama geliyoruz canim. Sana ragmen geliyoruz. -Aaa.. ne guzel? Ne zaman ? -Tarih henuz kesinlesmedi ama eli kulaginda. Cok yakinda. -Pekala ! Havas’a biner gelirsiniz degil mi ? -Askolsun Gurkan. Arabayla gelmez misin oglum bizi almaya havaalanina... -Halam, sen beni iyi anlamadin galiba. O saatlerde sokaga vallahi de cikamiyoruz billahi de. Siz atlayin gelin iste servisle. Ben sizi kosedeki bakkalin onunden alirim. -!!!!!!!!!!!!!?????......

 
Toplam blog
: 7
: 758
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

24 yaşımda dünyayı gezme hevesiyle İngiltere’ye doğru yola çıktım. O gün bugündür, yani 10 yıldır kı..