Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

İnternetime kavuştum

İnternetime kavuştum
 

Merhaba,

Bir haftadır internetle başım dertteydi. Bugün öğrendim ki dert olan internet değil bilgisayarımmış. İnternete bağlı gibi görünüp bir türlü bağlanamıyordum. Meğer bilgisayarıma virüs girmiş, internet bağlantımı engelliyormuş. Gündüzleri işyerinde bağlantım var ama, işten başımı alıp iki satır yazmak bir yana göz bile atamıyordum. Bir keresinde Müjde'ciğim yazmıştı, internetin neredeyse elimiz ayağımız olduğunu. O olmadığında nasıl da eksik hissettiğimizi. Gerçekten öyleymiş, yazamadıkça, arkadaşlarımın yazdıklarını okuyamadıkça içim daraldı vallahi. Faydası da olmadı değil, eski kitap okuma düzenime geri döndüm. Epeydir okuyamadığım yoğunlukta okudum. Her boşlukta, her fırsatta ve bu beni çok mutlu etti.

En çok da sabah okumalarını sevdim. Erken kalkıyorum ben, saat altı gibi. Kahvaltıdan sonra oğlumu okula yolcu ettiğimde saat altı kırk beş oluyor ve benim en keyifli saatlerim başlıyor. Yapıyorum bol köpüklü sade Türk kahvemi, oturuyorum pencerenin önüne, açıyorum kaldığım yerden kitabımı, artık Allah ne verdiyse. Bazen saati unutuyorum, öyle dalıyorum ki, hemen apar topar hazırlanp çıkıyorum evden. Bu halimi çok özlemişim doğrusu. Kitaplara dalıp gitmeyi yani. Bir de yeni bir şey geliştirdim, hazırlanırken televizyonda haberleri izlemiyorum artık. Açıyorum müzik kanallarından birini, değmeyin keyfime. Sabah işe daha bir istekli gidiyorum böylece.

Biraz düşünceliyim son günlerde, öfkemi kontrol edememe durumu yaşıyorum. Bunun için kendime kızıyorum. Kendime kızarak sorunun çözülmeyeceğini de biliyorum, daha soğukkanlı olabilmek ve çözüm yolları bulabilmek için düşünüp duruyorum.

Böyle değildim ben, ne oldu, nasıl oldu da öfkemin esiri oldum? Bir kısmının nedenini biliyorum fakat bu mazeret değil elbet. Olayları kişiselleştiriyorum bazen ve bu hiç hoşuma gitmiyor. Sanırım bir empati sorunum var. Kendi gençliğimi, o yaşlardaki duygu, düşünce ve davranışlarımı şöyle bir gözden geçirip ona göre karar vermeli, ona göre tartmalıyım karşımdakini.

Biliyorum, fakat beni engelleyen bir şey var sanki, bu bildiklerimi uygulayamıyorum.

Hayatımda bir gelişme daha var tabi, belki o da bir sebeptir gerginliğime. Ofisimin yerini değiştiriyorum. Dört yıldır alıştığım düzen bir parça da olsa başkalaşacak. Bir yandan seviniyor bir yandan üzülüyorum. Aslında üzülmemeliyim, çünkü şimdiye kadar hayatta üzüldüğüm hemen herşey sevinç olarak geri döndü bana.

İnşallah bu da öyle olur.

Esen kalın. 

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..