Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İnternetin eşsiz gücünü kullanın!

İnternetin eşsiz gücünü kullanın!
 

İnternet ile dünya avuçlarınızın içinde


Üniversite mezunu olarak işsiz sınıfında yer aldığımı söylemek isterim. Aslında iş buldum ancak işsizlik çok bu maaşı kabul et çalış diyen patronlar daha doğrusu sömürgeciler vardı. Neticesinde işsiz kaldım. Ancak aklımda her zaman internette çalışma fikri vardı. Peki bu nasıl olacaktı?

Bu noktada öncelikle internetin gücünü anlamak gerekiyor. Bir çoğumuz işimizden arta kalan zaman içerisinde internetin başına oturuyoruz. Artık hemen hemen herşeyi internet üzerinden yapıyoruz. Alışveriş,televizyon,radyo,haber ve daha bir çok konuda interneti kullanıyoruz. Hatta artık internet üzerinden sosyal projeler paylaşılıyor. Son olarak "Van İçin Rock" konseri, Twitter üzerinden bir cümle ile başladı. Bunun yanı sıra siyasiler bile düşüncelerini internetten paylaşıyor. İnternette gerek reklam yoluyla gerekse site/blog kurarak,dünyanın bir ucundaki insana ulaşabiliriz.

Elimizin altında böyle bir güç varken bunu kullanmak gerekir. Bir çok iş fikrinizi ,internet sayesinde gerçekleştirebilirsiniz. Benim bile şuan aklıma bir çok iş fikri geliyor. Önemli olan biraz ileriye yönelik düşünmek. Ufkunuzu genişletin. Ben şuan internet üzerinden para kazanıyorum. Neden sizde kazanmayasanız?..

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..