Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
628
 

İnternetten alışveriş yapanlar dikkat!

İnternetten alışveriş yapanlar dikkat!
 

İnternet üzerinden yapılan alışverişlere yönelik şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor. Kimi alışveriş siteleri rekabeti kızıştırmak adına müşteri memnuniyeti ve kaliteden ödün vermezken kimileri de  adeta saç baş yolduruyorlar insana.

Ya siparişiniz gecikiyor ya da gönderilen ürün ilan edilenden farklı çıkıyor örneğin.

Sizde  yasal süre içerisinde cayma hakkınızı kullanmak istiyorsunuz doğal olarak.

Ama ne mümkün?

Her daim açık olduğunu vaat ettikleri kapı birden duvar oluveriyor önünüze!

Piyasadan çok ucuza ürünler satıyorlar kabul.

Bunun yanı sıra taksit sayılarını artırıyorlar, hatta birkaç ay erteleme imkanı bile sunuyorlar.

Ama olası bir sorunda kullandıkları sloganların gereğini yerine getirmiyorlar maalesef.

Böylesi durumlarda ön araştırmayı dikkatli yapmak ve aynı firmadan ikinci defa alışveriş yapmamak gerekiyor.

Oysa en başta “siz değerli müşterilerimiz” diye başlıyorlar söze!

Hizmet kalitemizi artırmak ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için soru ve önerilerinizi bize iletmenizden memnuniyet duyarız diyorlar.

İletişim formu kanalıyla ulaşmak istediğinizde size en kısa sürede geribildirimde bulunacağız şeklinde otomatik cevaplar verilmekte.

Hem de onlarca kez hiç utanmadan, hiç sıkılmadan!

Ayıptır yahu, günahtır!

Bu defa ilan ettikleri telefon numaralarını aramaktan medet umuyorsunuz.

Belki onlarca kez arıyorsunuz ancak her defasında 30-40 dakikalık beklemeler sonrasında kapanıyor nedense?

Peki ya bu hatlar arandığında dakikalarca zoraki tanıtımlarının dinletilmesine ne demeli?

Çünkü bu akıl almaz arama ücretlerin bedelini biz ödüyoruz.

Bizim paramızla onayımız olmadan reklamlarının yanı sıra müzik sesi dinletiyorlar!

Alışveriş sitelerinin hepsi de aynı taktikten beslenmekteler.

İade etmek istediğim ürün bedeli kadar telefon faturası ödediğimi hatırlarım.

Hadi bazıları kaçıncı sırada olduğunuz ve tahmini bekleme süreniz bilgisini önceden veriyorlar sağolsunlar.

Sizde bekliyor ya da vazgeçiyorsunuz duruma göre!

Fakat kimileride akıl almaz oyunlara başvurarak içinde bulunduğunuz zor durumu istismar ediyorlar.

Hem madem bedavadan reklamlarını yapıyorlar, görüşmeler ücretsiz olsun o zaman!

Tüm bunlar haksız uygulamalardır ve tüketici bu konuda aldatılmaktadır. 

Sorunlarınızı ilgili firmalara ulaştırmayı amaçlayan şikayet sitelerine bakın bana hak vereceksiniz.

Ortalık bu ve benzer yakınmalardan geçilmiyor.

Oysa müşterilere verilen hizmetin düzenli olarak ölçümlenmesi ve elde edilen bilgiler doğrultusunda tedbirler alınması gerekmez mi?

Yetkililer uyuyor mu?

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

şu aralar tamda bu bahsettiğiniz durumları yaşamaktayım. GOLD Bilgisayardan bir dizüstü bilgisayar aldım bozuk çıktı geri gönderdim. sonrası yukarıda anlattıklarınız. 10 gündür bekliyorum. ne arayan var ne soran. paramla rezil oldum. herkese tavsiyem alacakları her neyse 100 lira fazla verip görerek almaları. internet sitelerinde müşteri memnuniyeti malı satana kadar. ondan sonra yandı gülüm keten helva. selamlar.

 
 11.02.2013 13:14
Cevap :
Ben “bu fiyata son 5 ürün” kandırmacasıyla aldığım Netbook için ilan edilenden farklı bir ürün göndermeleri nedeniyle tam iki ay uğraşmıştım Serkan bey. Ama o son beş ürün ibaresi sürekli yenilenmiş haftalarca bitmemişti nedense? En sonunda söz konusu Netbook markasının İstanbul merkezini arayıp çok daha basit bir model olduğunu kanıtlamıştım ama telefon faturam da hayli kabarmıştı tabi. Haklısınız en doğrusu görerek ve deneyerek almak galiba. Selamlar saygılar.  11.02.2013 21:35
 

Dostum; internet üzerinden birçok kez alışveriş yaptım fakat bir sorun yaşamadım. Sanıyorum püf noktası güvenli siteleri seçebilmek...

yeşilsoğan 
 11.02.2013 13:12
Cevap :
Haklısınız hocam ancak hepsi de güvenilir olduklarından bahsetmekteler. Gerçek yüzleri ortaya çıktıktan sonrada iş işten geçmiş oluyor tabi. Bazı hatalar olabilecektir kabul, ama asıl önemlisi sorunun telafisi için gerekli olan telefon veya iletişim formu kanalarının gayrı ciddi çalışması. Bu durumda sizinde bahsettiğiniz gibi sorun yaşamadığınız firmalara sadık kalmamız gerekiyor. Taa ki yetkililerin aradaki kimi çürük elmaları ayıklayıp hepsini de aynı kalite düzeyine ulaştırana kadar.Selamlar saygılar.  11.02.2013 15:31
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1593
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster