Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnternetten alışveriş yapanlar dikkat!

İnternetten alışveriş yapanlar dikkat!
 

İnternet üzerinden yapılan alışverişlere yönelik şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor. Kimi alışveriş siteleri rekabeti kızıştırmak adına müşteri memnuniyeti ve kaliteden ödün vermezken kimileri de  adeta saç baş yolduruyorlar insana.

Ya siparişiniz gecikiyor ya da gönderilen ürün ilan edilenden farklı çıkıyor örneğin.

Sizde  yasal süre içerisinde cayma hakkınızı kullanmak istiyorsunuz doğal olarak.

Ama ne mümkün?

Her daim açık olduğunu vaat ettikleri kapı birden duvar oluveriyor önünüze!

Piyasadan çok ucuza ürünler satıyorlar kabul.

Bunun yanı sıra taksit sayılarını artırıyorlar, hatta birkaç ay erteleme imkanı bile sunuyorlar.

Ama olası bir sorunda kullandıkları sloganların gereğini yerine getirmiyorlar maalesef.

Böylesi durumlarda ön araştırmayı dikkatli yapmak ve aynı firmadan ikinci defa alışveriş yapmamak gerekiyor.

Oysa en başta “siz değerli müşterilerimiz” diye başlıyorlar söze!

Hizmet kalitemizi artırmak ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için soru ve önerilerinizi bize iletmenizden memnuniyet duyarız diyorlar.

İletişim formu kanalıyla ulaşmak istediğinizde size en kısa sürede geribildirimde bulunacağız şeklinde otomatik cevaplar verilmekte.

Hem de onlarca kez hiç utanmadan, hiç sıkılmadan!

Ayıptır yahu, günahtır!

Bu defa ilan ettikleri telefon numaralarını aramaktan medet umuyorsunuz.

Belki onlarca kez arıyorsunuz ancak her defasında 30-40 dakikalık beklemeler sonrasında kapanıyor nedense?

Peki ya bu hatlar arandığında dakikalarca zoraki tanıtımlarının dinletilmesine ne demeli?

Çünkü bu akıl almaz arama ücretlerin bedelini biz ödüyoruz.

Bizim paramızla onayımız olmadan reklamlarının yanı sıra müzik sesi dinletiyorlar!

Alışveriş sitelerinin hepsi de aynı taktikten beslenmekteler.

İade etmek istediğim ürün bedeli kadar telefon faturası ödediğimi hatırlarım.

Hadi bazıları kaçıncı sırada olduğunuz ve tahmini bekleme süreniz bilgisini önceden veriyorlar sağolsunlar.

Sizde bekliyor ya da vazgeçiyorsunuz duruma göre!

Fakat kimileride akıl almaz oyunlara başvurarak içinde bulunduğunuz zor durumu istismar ediyorlar.

Hem madem bedavadan reklamlarını yapıyorlar, görüşmeler ücretsiz olsun o zaman!

Tüm bunlar haksız uygulamalardır ve tüketici bu konuda aldatılmaktadır. 

Sorunlarınızı ilgili firmalara ulaştırmayı amaçlayan şikayet sitelerine bakın bana hak vereceksiniz.

Ortalık bu ve benzer yakınmalardan geçilmiyor.

Oysa müşterilere verilen hizmetin düzenli olarak ölçümlenmesi ve elde edilen bilgiler doğrultusunda tedbirler alınması gerekmez mi?

Yetkililer uyuyor mu?

 

 

 

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..