Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İntihar eden asker İmralı'da değil Mudanya'da

İntihar eden asker İmralı'da değil Mudanya'da
 

çarpıtılmış haber böyle duyuruldu


Dün basına haber düştü

İmralıdaki asker intihar etti diye

Allah rahmet eylesin

Ailesine, yakınlarına, sevenlerine sabır versin

Haberi okudum

Kankardeşim İmralı'da komando

Bir hafta önce konuşmuştum morali pek yerinde değildi

Şafak aydınlanmıyordu daha beş ayı var

28 yaşında 15 ay askerlik kolay değil

Sabırsızlıkla beklediğini biliyorum yeni doğan her güneşi

Özlemle bekliyor Karşıyaka'ya düşecek gölgesini

İntihar gibi bir şeyi düşünemezdi bile, güçlüdür çok

Ama silah arkadaşının böyle bir davranışı olumsuz etkilerdi

Aradım, şükür ilk aramamda ulaşabildim

İmralıda kontrol sıkı

Olayı sordum, intihar eden askeri

Burda değil Mudanyada olmuş o,

Bizle bir alakası yok televizyondan öğrendik dedi

Şimdi bu haberi yapana sesleniyorum

Sırf haberi daha cazip kılmak için Mudanya değil İmralı yazdın

Bunu bilerek, kasten yaptın

İmralıdaki askerlerin analarını, dostlarını düşünmedin

Kendince haberi cazipleştirmek için süsledin

Kendine bir iyilik yap arkadaş

Geç aynanın karşısına, uzun uzun bak çehrene

Bu mesleği ahlakıyla yapabileceksen söz ver kendine

Yapamayacaksan tükür aynadaki sahte yüzüne.

 

 
Toplam blog
: 161
: 1259
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

İzmir Karşıyaka'da yaşıyor Maliye mezunu http://www.karsiyakahaber.com/ yazarı   ..