Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '12

 
Kategori
Futbol
 

İntikamımızı aldık!

Aykut Hoca beni aradığında uyuyordum!

“Abi, Pendik’in taktik antrenmanını izle çaktırmadan! Pendikli olduğun için anlamazlar ne niyette geldiğini! İntikamımızı alalım onlardan! Valla bu kez beni dövecekler! Yap bir hemşeri kıyağı Abi! ( Sakaryalı ya!)

“Tamam hocam! Ben şimdi kalkar, kahvaltımı yapar giderim antrenmana! Hemşerim olsun kocaman olsun!” dedim kapattım telefonu!

Akşam geldim eve yazdım raporu belgegeçerledim! ( Microsoft Office ne demek bu yazdığın diye soruyor; cahil!)

Aykut Hoca tam da benim belgegeçerlediğim rapora göre taktiğini vermiş! Yoksa yeni bir yenilgi kaçınılmazdı!

Fenerbahçe bundan böyle sırayla kendini yenen takımlardan intikamını alacak! Avrupa’da da alınacak çok intikamımız var!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..