Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

İntisab-ı, Ali Muhammed'i...

İntisab-ı, Ali Muhammed'i...
 

Gadir Hum Hutbesi . . .


. . .  Bir gün doğarsa güneş yurdumun üstüne, Mustafi Emin,

Tebessüm edip, güleceğim, oh deyip birliğimizi düşünerek.

Söz: unutacağım, Mustafa Kemal’den sonra ülkemin çektiğini,

Zühtüm sorgulama, Muhammed’in Ali değil mi imamı?

                               * * * *

Sunacağım, sevginin güzelini, dostluğun özelini, Halil’i ileAllah’ın.

Tasavvufta yürüyeceğim, , kırmadan bir gönül mefkurem Yunus ile …

Ey Dostum! artık bil, yolum hak, kulak ver bana, yoruldum .  . .

Namazda kılarım, Muhammed’in, Ali değil mi imamı?

                             * * * * 

Birini eli ile ceza verir, inmez O kürsüde,

Balık bilmez ama halık bilir . . .

Bir düşün, suskun insan, vefasız kimdir?

                            * * * 

Ölçü yap, Emin’den sonra yapılanı Ehlibeytine . . .

Ne emanetten, ne emanetçiden emin, O Emin . . .

İnsanlığı arıyorum, güruhta, gark olan gönlümde.

                            * * *

Bir bir oturuyor taşlar, isyan ediyor, içimizdeki iblis,

Secde de, baş kaldırıyor insanlar, bellek kapalı!

Beden seccade de, beyin kıble arar, mahluk misali . . .

                           * * *

Dünya’yı, rahman ile  rahim idare ediyor, Allah bilir!

Döş  döşe sevişiyor, gaflete düşmeden, ruh için . . .

Bencil olsa da insan, güruh olmaya yönetici, kendin bilmeli. . .

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..