Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

İntizar

İntizar
 

Kah gökyüzü oluyor halim kah yedi kat yerin dibi
Nazar-ı şevkate değdikçe tazeleniyor küflü yanım
Kah soğuk bir temenni bulaşıyor yüreğime buz gibi
Kainatı dolaşıyor bir anda taş bağlı ayaklarım

Nefretler iki büklüm kıvranıyor kalbim taşkınlıkta
Gizli intizarlar katlediyor iyi niyetlerimi acımasızca
Bin kez vazgeçiyorum kinimden,sevmelerim şaşakınlıkta
Kurutuyor ıslak seccadeleri hicranım, her defasında

Yarım kalmış efsanemi tamamlıyor yarım hikayeler
Ziyan olmuş gayretler bırakıyorum yol kenarlarına
Ne gelen var ne giden sabrın kucağında hediyeler
Tanınmadık misafirler girmiş yurdumun sınırlarına

Ne yaralı bir şaşkınlıktır,bu ne öldürmez kanayış
Sardıkça çözülen, susturdukça bağıran ızdırap
Bu yolun neresinde eskir bilinmez bu taze yanış
Hangi beddua dindirir bu elim hazzı bu nasıl azap

Sonsuzluk mahkemesinde içimde bir duruşma
Hakimler hakimine intikal etmiş dava şüphesiz
Canımda çocuksu bir sabırsızlık fikrimde bir uyuşma
Kararı bekliyorum yüreğim semada emin ve sessiz

Ellerim isyanımı boğazlamakta dilimde ya sabır
İntikam çanlarını melun şeytana bıraktım zevk ile
Bir yanım korkuyor kanatlarımdan bir yanım hazır
Her şey düşman olmuş cennet umuduma, ben bile.

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..