Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

İntizarım tutmasın

Gün gelir de aklına düşersem eğer, gülen yüzümle hatırla beni. Gözlerimdeki sevda ışıltılarını unutma SAKIN! 

Gün gelir de sevdiğini söylersen birine eğer, bir zamanlar beni de sevgi deryasında, umut okyanuslarında yüzdürdüğünü anlat. 

Anlat ki intizarım tutmasın ne sana, ne de ona. 

Gün gelir de sevdiğin rengârenk baharları gördüğünde, benim baharlarımın nasıl da solduğunu anımsa. 

Anımsa ki başka baharlar asla solmasın. 

Gün gelir de ayağın takılırsa önündeki sel sularına, bil ki benim gözyaşlarımın gölcükleridir onlar. 

Gün gelir de deli yeller alırsa aklını başından yeniden, özlem dolu yüreğinle beraber, anla ki hasret yüklü meltem esintilerimdir benim. 

Gün gelir de bir mezar taşı görürsen eğer, gül bahçelerinin orta yerinde, GEÇME! Bir dua oku da öyle git. 

Ayşen Arslangiray Kura 

20.4.2011/İzmir 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..