Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '15

 
Kategori
Yeni Ürünler
 

iPhone 6 ekranım kırıldı

iPhone 6 ekranım kırıldı
 

iPhone 6 ekranı kırıldı


Eğer bir iPhone 6 sahibiyseniz benim başıma gelenler sizinde başınıza gelecektir. 

Bu telefonlar akıllı akıllı olmasına rağmen ancak bir türlü ekran kırılmasının önüne geçilemiyor. Neden daha sağlam yapmazlar anlamıyorum. Aldığımın ilk ayında taksidi bitmeden ekranı paramparça oluyor.

Fotoğrafta gördüğünü gibi ekranı bu hale geldi. Apple ile iletişime geçtim 1500TL ye varan ücret talep ettiler. Zaten biraz daha üstünde bir rakamla aldığım telefonumu çöpe atmak üzereydimki internette yaptığım araştırmalar sayesinde uygun fiyata ekran değişimini yaptırabildim.

Ülkemizde büyük markaların yetkili servisleri tekel çalışyorlar. Hangi fiyatı söylerler ise yaptırmak zorunda kalıyoruz. Bence bunun önnüe geçilmesi gerekiyor.

iPhone 6 ekran değişimini yapıp hemen alabileceğim bir teknik servis bulum ve hemen ekran değişimini yaptırdım. Fiyatlar Apple'nin Zorlu Center'ın verdiği fiyatların üçte biri. 

Size tavsiyem yeni bir telefon aldınız ve ekranı mı kırıldı, araştırma yapmadan yetkili servisin tuzağına düşmeyin.

 
Toplam blog
: 2
: 286
Kayıt tarihi
: 03.05.13
 
 

Fotoğrafçıyım. ..