Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '09

 
Kategori
Magazin
 

İpler çoktan kopmuş, biz hala 'dedi ki demiş'in peşinde koşuyoruz.

İpler çoktan kopmuş, biz hala 'dedi ki demiş'in peşinde koşuyoruz.
 

Elde var iki...


Sibel Can'ın Miami dönüşü gördüğü manzara neydi ve neden şoke olmuştu?
Hakan Ural, Sibel Can'dan boşanma karşılığında neler almıştı?
Evdeki kasa gerçekten boşaltılmış mıydı?
Geçmişte yaşanan fakat bilinmeyenler neler olabilirdi?
Sulhi Aksüt’ün dosyasında yazılanlar...

Hepsi ve daha fazlası.
Üç beş satır sonra.
Yani...
"Az sonra" ...

Sibel Can'ın 70 İstanbul doğumlu olduğu söylenir ve yazılır.
İlk sahnesini keman çalan müzisyen babasının teşvikiyle 14 yaşındayken oryantal olarak almış.
Dans yeteneği Fahrettin Aslan'ın kulağına kadar gitmiş ve Maksim Gazinosu'nun oryantali olmuş.
Sonrası;
Üç yıl kadar dans eden Can, yine babasının desteği ile müzik eğitimi almış, şarkıcı olmuş.
Daha sonrası;
Bildiğimiz gibi...

1988 yılında ilk eşi Hakan Ural`la evlendi. 1999`da boşandı ve ertesi yıl Sulhi Aksüt ile evlendi. İlk eşinden Engincan ve Melisa, şimdiki eşinden de Emir adında 3 çocuğu var.

Gelelim "Az sonra" haberimize:
Gelişmeler şöyle:

Hakan Ural Sibel Can'dan boşanma karşılığında neler almıştı?

Sibel Can'dan boşanması karşılığında Hakan Ural’a ödenen paranın büyük bölümünü Sulhi Aksüt vermiş. (500 bin dolar)
Aksüt ayrıca annesinin Sarıyer’deki evini de Ural'a vermiş.
- Bu iddia ile Hakan Ural; Sibel Can’dan 200 bin dolar, Sulhi Aksüt’ten 500 bin dolar ve bir ev almış oluyor(!)

Evdeki kasa gerçekten boşaltılmış mıydı?

Parada pulda gözünün olmadığını belirten Aksüt, "İsteseydim müşterek hesabımız da vardı, oradan para alabilirdim.
Bırakın parayı, Beykoz Konakları’ndaki evin tamamını da Sibel Can'a verdim" demiş.

Geçmişte yaşanan fakat bilinmeyenler neler olabilirdi?

Sibel Can, 'Çocuklarıma küfür ediyor' gerekçesiyle Sulhi Aksüt için 6 ay evden uzaklaştırma kararı aldırmış ve çocuğun velayetinin babaya verilmemesi için “Sulhi sürekli yurt dışında, oğlumla kendisi değil babaannesi ilgileniyor” demişti ya; bakın şimdi Aksüt, Can için neler diyor:

“İşi için sık sık İstanbul dışında olan Sibel’dir."

"Çocukların öğretmenlerinin adını sorun, bilmez."

"İlk evliliğinden olan çocuklarını da okula ben götürüyordum."

"Hem öz hem üvey çocukların okuldaki velisi bendim."

"Öğretmenleri sadece beni tanıyorlar."

"Öğretmenlere sorun hiç Sibel’i okulda görmüşler mi?"


Sulhi Aksüt’ün dosyasında yazılanlar...

Mahkemenin kendisi için psikolog tayin ettiği oğul Emir'in, psikoloğa, “Ben babamı çok seviyorum, onu çok özledim” dediği ve yine psikoloğun, “Emir’in yatılı da olmak üzere tedbiren babayla kişisel ilişki kurulmasının, babasıyla vakit geçirmesinin onun yüksek yararına olduğu” kanaatine varmış olması.

Durum bu.
Arapsaçı gibi gözükse de; ipler kopmuş, biz hala 'dedi ki demiş'in peşinde koşuyor, reklam kampanyasına destek oluyoruz.

Ben de itiraf ediyorum;

Bu yazıda, "Sibel Can'ın Miami dönüşü gördüğü manzara neydi ve neden şoke olmuştu?" sorusunun cevabı hala yok. Kimsede yok.
Sır olmaya devam ediyor.

"Az sonra" dedim, yazı bitti ben de öğrenemedim(!)
Öğrenir öğrenmez yazacağım.
Söz...

Televizyonlarda da hep böyle yapmıyorlar mı? Baka baka kararıyor insan.
- Ben yine araya reklam almıyorum.

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..